balder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eg har kjøpt ein komponentkabel til min PS2 for å få bedre bilde på min Tatung flatskjerm MCGI. Når eg har koblet alt så får eg ein blå skjerm når eg slår PS2 på. Hører den velkjente PS2 logolyden i høgtalerene. Når spillet kommer da kommer også bildet så den er grei, men når eg skal inn på menyer i PS2 eller minnekortet så får eg ingen bilder. Kun på spill. Er det noko eg kan stille inn. På vanlig PS2 kabler så får eg opp menysystem osv . Skjønte dere den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 I menyoppsettet til PS2 skal det være et sted du kan velge mellom Component og RGB. Sørg for at den står på Component. Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 I menyoppsettet til PS2 skal det være et sted du kan velge mellom Component og RGB. Sørg for at den står på Component. Dette har eg gjort, men TV'en vil ikkje vise oppstartmenyen. Spillene virker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Benytt gamle kabler, endre oppsett til kompoent kabler. Slå av konsollen og deretter kobler du opp konsollen med de nye kablene dine Funket hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå