Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Leter etetr et spill som omhandler mytologi, helst norrøn.Så er det noen som har noen ide(er) til spill? Har tenkt litt på Titan Quest, som omhandler gresk mytolgi viss eg ikkje tar feil. noen som vet om man møter på Minotaurus i det? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lord of the ring ? Mye der som er hentet fra norrøn mytologi om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Du har Loki, som er en diablo 2-klone med et digert "Norse"-kapittel, der du spiller en viking. Men det så inn i helvete buggete at jeg fraråder alle til å lukte på det i butikken. Selv etter flere patcher opplever folk at spillet kræsjer når som helst, questlog forsvinner sporløst osv, noen opplevde å miste 20-30 levels på karakteren sin etter patcher. Lista er uendelig. Selv mistet jeg plutselig questloggen etter å ha brukt 16-20 timer iløpet av helg på det. Spillet kræsja til desktop. Da ble bare loggen blank, og man har ingenting å gjøre og grensene til områder forsvinner så man ikke kommer seg noen vei. På spillets engelske forum er det null og niks svar å få fra utviklerne, bare en drøss med tråder som beskriver diverse problemer uten noen løsninger. Jeg "tør" derfor ikke å starte pånytt i en av de andre kampanjene (Greek, Aztec, Egypt). Gidder ikke kaste bort 20 timer til for å miste alt sammen plutselig. Titan Quest derimot er glimrende, men har ikke noe kapittel basert på nordisk mytologi. Selvsagt er minotauren en av bossene i det greske kapittelet Det er også kapitler fra andre tidsaldre i spillet, men du starter i det greske kapitlet. Endret 30. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Titan quest er skikkelig tøft isometrisk hack and slash spill. Veldig likt Diablo 2, bare i 3d grafikk og med ragdolls. Skilltreene er også utrolig bra laget i dette spillet. Jeg tror det er et spill som kom for ikke så lenge siden med Norrøn mytologi som tema, et spill som heter Loki. Har ikke spilt det selv men du kan jo sjekke det opp via google. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Les mitt innlegg ang. Loki. Ikke gidd å tenk på det engang. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok, testet den Loki demoen og var ikkje noe problem med den, men siden spillet er så bøgget lar eg vær. Titan Quest vurderes sterkt nå ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg trodde også alt var perfekt helt til det kræsja og questloggen min bare forsvant i tomlufta. 20 timer bortkastet på ei helg Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er visstnokm et spill som heter RUNE som omhandler norrøn mytologi. Du har også Viking: Battle For Aasgard som kommer til neste bok. Eller så kan du gjøre som meg og bare lese en haug med bøker om Norrøn Mytologi. Håper det kommer enda fler spill om Norrøn Mytologi siden den er mye mer interesant en den Greske. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er visstnokm et spill som heter RUNE som omhandler norrøn mytologi. Du har også Viking: Battle For Aasgard som kommer til neste bok. Eller så kan du gjøre som meg og bare lese en haug med bøker om Norrøn Mytologi. Håper det kommer enda fler spill om Norrøn Mytologi siden den er mye mer interesant en den Greske. Helt enig der, burde vert flere med Norrøn Mytologi. glederder meg vilt til Viking: Battle For Aasgard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå