Gå til innhold

Spill med Norrøn Mytologi som tema?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har Loki, som er en diablo 2-klone med et digert "Norse"-kapittel, der du spiller en viking.

Men det så inn i helvete buggete at jeg fraråder alle til å lukte på det i butikken. Selv etter flere patcher opplever folk at spillet kræsjer når som helst, questlog forsvinner sporløst osv, noen opplevde å miste 20-30 levels på karakteren sin etter patcher. Lista er uendelig.

Selv mistet jeg plutselig questloggen etter å ha brukt 16-20 timer iløpet av helg på det. Spillet kræsja til desktop. Da ble bare loggen blank, og man har ingenting å gjøre og grensene til områder forsvinner så man ikke kommer seg noen vei. På spillets engelske forum er det null og niks svar å få fra utviklerne, bare en drøss med tråder som beskriver diverse problemer uten noen løsninger.

Jeg "tør" derfor ikke å starte pånytt i en av de andre kampanjene (Greek, Aztec, Egypt). Gidder ikke kaste bort 20 timer til for å miste alt sammen plutselig.

Titan Quest derimot er glimrende, men har ikke noe kapittel basert på nordisk mytologi. Selvsagt er minotauren en av bossene i det greske kapittelet :) Det er også kapitler fra andre tidsaldre i spillet, men du starter i det greske kapitlet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Titan quest er skikkelig tøft isometrisk hack and slash spill. Veldig likt Diablo 2, bare i 3d grafikk og med ragdolls. Skilltreene er også utrolig bra laget i dette spillet.

Jeg tror det er et spill som kom for ikke så lenge siden med Norrøn mytologi som tema, et spill som heter Loki. Har ikke spilt det selv men du kan jo sjekke det opp via google.

Lenke til kommentar

Det er visstnokm et spill som heter RUNE som omhandler norrøn mytologi.

Du har også Viking: Battle For Aasgard som kommer til neste bok.

Eller så kan du gjøre som meg og bare lese en haug med bøker om Norrøn Mytologi.

Håper det kommer enda fler spill om Norrøn Mytologi siden den er mye mer interesant en den Greske.

Lenke til kommentar
Det er visstnokm et spill som heter RUNE som omhandler norrøn mytologi.

Du har også Viking: Battle For Aasgard som kommer til neste bok.

Eller så kan du gjøre som meg og bare lese en haug med bøker om Norrøn Mytologi.

Håper det kommer enda fler spill om Norrøn Mytologi siden den er mye mer interesant en den Greske.

Helt enig der, burde vert flere med Norrøn Mytologi. glederder meg vilt til Viking: Battle For Aasgard :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...