danno_O Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har laget en ett-minutts lydkollasje til Salvador Dális bilde "Galatea of the spheres" Dette er da ikke å ses på som "musikk" men som en kontekst til et kunstverk. Jeg har laget det i Fruity Loops/Soundbooth. Håper dere liker det. danno_O___Galatea_of_the_Spheres.mp3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg likte dette, men prøv å lage musikken mer dronisk. Den mest "hissige" synthen, altså den med mest variasjon, bør tones ned. Stå på! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg likte dette, men prøv å lage musikken mer dronisk. Den mest "hissige" synthen, altså den med mest variasjon, bør tones ned. Stå på! Ok! Takk for tipset Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Alt for kort, men det du legger fram er veldig spennende. Dette er en veldig interessant måte å komponere på, som veldig få mestrer til det fulle, men jeg synes du er inne på noe her. Liker lydbildet og de små variasjonene, men kan til en viss grad være enig med cun i at det kanskje ikke bør være så voldelig. Brrra. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Takk. Jeg hadde en oppgave om å lage ett minutt så jeg kunne liksom ikke lage det lenger Jeg syns det var kjempemorsomt å jobbe med og jeg anbefaler alle musikkskapere å prøve å gjøre noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå