LostOblivion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, Lurte på hvordan dette egentlig funker. F eks, nå kjører jeg med en divider på 13:14 og en systembuss på 437.5 og minnet på 942.4. Vil jeg ha bedre nytte av minnet mitt på denne måten, eller vil jeg oppnå samme ytelse ved å bare sette den til 437.5 * 2, og få en minnedivider på 1:1? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ytelsen er helt lik i link:unlink. http://sg.vr-zone.com/articles/EVGA_NForce...ew/4215-16.html Så for og gjøre det enklet kjør unlink,da klokker minnet tester med memtest86+. Da er du ferdig med klokking av minnet. Cpu det det samme. Klart skal du høyt 500fsb+ må du begynne og tenke på dividers. For det har seg sånn at noen dividers er sterkere enn andre. Et lite eksp. Minne på 1200mzh og 500fsb dette er stabilt. Minne på 1200mzh og 400fsb og du vil ikke få boot. Dette gjelder core 2 Core 4 er 680i ikke noe bra og overklokke med får ikke høy FSB. kun evga rev a1 er sånn nogenlunde. Endret 30. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå