L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 For min del så skal jeg innrømme at jeg ikke la merke til diskusjon.no bak der før det blei nevnt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Haha, tror nok det er flere som bruker dette oppsettet heller, men hvem vet >.> Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde dette vært hun ville det vært en "Rediger" knapp på innlegget hennes. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 På èn dag klarte jeg å: - Søle kaffi opp trappa på skolen - Miste alle druene ut av pakningen ned på gulvet - Knuse skåla med frokostblanding i tusen biter for så å skjære meg ved å rydde opp - Miste hårbøylen i do - Sove midt i timen og hoppe i stolen når læreren skreik Slå den! det er da ingenting, jeg greide meg en uhell å sprenge en japansk by for noen år siden, heldigvis var det en krig på gang og ingen merket at det var meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde dette vært hun ville det vært en "Rediger" knapp på innlegget hennes. Da er det store spørsmålet "Hvem er dette?" Kanskje jeg skulle lage en tråd på det? Det funket jo for noen andre. Det tok bare tre år Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var ikke trådstarter som posta bildet heller. Men skjer med "nudepix plx" med en gang det er en frue som skriver på forumet? eller så er det akseptabelt fordi dette er humordelen? >.> Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) eller så er det akseptabelt fordi dette er humordelen? >.> For å si det sånn: Hadde dette vært på "Seksualitet" eller "Samliv og Relasjoner" så tror jeg en moderator hadde gitt ut advarsel for slike forespørsler Endret 31. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Haha.. kan tenke meg en tråd der noen spør om hjelp. "Hei, jeg er en jente på-" "Tits or gtfo" Lenke til kommentar
Ache Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Haha, tror nok det er flere som bruker dette oppsettet heller, men hvem vet >.> Du ser "HW" logoen oppi hjørnet, den trur eg ikkje så mange bruker Nysgjerrig på kem det er då, manipulert inn ei dame? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Var jo ment på kødd Siden det ble skrevet at det ikke var lenge igjen før det ble slik BTW Ache det er kun 4 linjer med signatur her.. Endret 31. oktober 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare jeg som synes at PC-en ligger litt merkelig? Kanskje den er manipulert inn i stedet.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bare jeg som synes at PC-en ligger litt merkelig? Kanskje den er manipulert inn i stedet.. PC-en kunne funket. Men selve bildet på PC-en er nok manipulert. Lenke til kommentar
Ache Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Siden den er blurra? Men er skygge under PC-en så PC-en er nok ekte...vansklig å få til orntlig troverdig skygge Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gief nudepix ! Nei, Beli, dette var ikke klønete gjort. wth, diskusjon.no på PC-en bak der og Av ren nyskjerrighet, hva la du merke til først? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg så PC-en først men hvem er det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Skal man stole på bilde og tekst, så er har hun: - Sølet kaffi opp trappa på skolen - Mistet alle druene ut av pakningen ned på gulvet - Knust skåla med frokostblanding i tusen biter for så å skjært seg ved å rydde opp - Mistet hårbøylen i do - Sovet midt i timen og hoppa i stolen når læreren skreik Og enda så har hun ikke stått opp! Det er da du vet at det blir den dårlig dag... Endret 31. oktober 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du er jente da, ifølge fargene i siggen din. Eller en femi sossegutt. Aner ikke hvem det er though... tror han som posta det bare tok et tilfeldig bilde. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 men hvem er det? Faren til Ari Behn? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du er jente da, ifølge fargene i siggen din. Eller en femi sossegutt.Aner ikke hvem det er though... tror han som posta det bare tok et tilfeldig bilde. klart jeg er femi sossegutt ;p Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Synes bildet lukter fake lang vei, på samme måte som bildet under.. Endret 31. oktober 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg