GaLiHaLen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har problemer med mitt nye EPoX hovedkort... Lyden er lav og av dårlig kvalitet.. jeg kjører windows xp og har amd xp1700+ prossessor. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 På det innebygga lydkortet eller ? Et tips .. kjøp et bedre Jeg begynner bli j**** lei av det kortet, pc speakeren piper jo gjennom lydkortet.. holder på å få hjerteattack hver gang jeg kommer nær en knapp som får "pc speakeren" til å lage lyd fra seg http://www.datorbutiken.no selger Creative SB Audigy Retail for 668 kroner + porto Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei, Jeg har det samme Epox kortet, og hos meg fungerer lyden ypperlig. Jeg har brukt mange forskjellige lydkort, ingegrerte eller ikke. Kvaliteten på et integrert lydkort kan ofte bedømmes ut ifra hvor selve chipen er festet. Den skal ikke være nær strømførende komponenter for eksempel. Jeg tror du skal tenke på hvordan maskinen din er bygget opp og om det finnes noe som kan skape interferens i eller utenfor PC-en. Hilsen Hoggorm1 som ikke bruker tonnevis av dustete smilies. Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har satt opp maskina helt standard med 1 harddisk og 2 cd. tror ikke at det er måten jeg har montert maskina som gjør at lydkortet ikke virker men nå har jeg kjøpt et elendig pci lydkort i steden. Ble overrasket over hvor lite lyd det gir fra seg, men det er en helt annen sak. takk for hjelpen godt folk. MBR'en på hardisken min har blitt sletta 2 ganger uten at jeg har gjort noe, kanskje på tide med en ny disk. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Er det via chipsett på det kortet? Isåfal kjøp deg nytt lykort,onboard via er UBRUKELIG til multimedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå