orjanmen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Læreren vår kom for 14 dager siden og så vi skulle samle 40 arter til artsamling som skal leveres inn før påske. Spør du meg er dette helt sykt, så kort frist på ett så stort prosjekt. Og i dag begynte det å snø, jeg sitter derfor i saksa, og tenkte kanskje at det var noen som hadde noen tips. Noen som vet om en botanisk hage, og er det noen som kanskje ikke trenger sin? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hvor i norge bor du? Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hitra, Utenfor Tr.heim Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du skulle dratt en tur på UMB (Universitetet for miljø- og biovitenskap) her nede. utrolig stor naturpark med forklaring av arten foran alle trærne Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hvor er dette? Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ås i akershus sør for oslo Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hmm... blir litt langt unna! hehe! Men en botanisk have hadde vært tingen! Akkurat det jeg hadde trengt nå! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det 3bi du har? Vi holder på å samle nå. Skal ha 50 planter eller småkryp innen jul. Syntes dere skulle fått oppgaven ved skolestart. Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Greia er at man skal ha 2BI før 3Bi, som grunnlag for 3BI, men vi ble satt rett inn i 3BI! 3AAA (går 2ST) hadde fjoråret på seg til å samle sine arter da de gikk 2BI. Ikke helt rett spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå