colakork Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjøpte en SE k220i idag, men er ikke fornøyd med den, i forhold til hva selgeren sa. Selgeren sa til meg at den ville være nokså lik som t250i, som de hadde på utstilling(men de hadde den ikke inne på lager, og jeg trengte en grei mobil KJAPT, da min har gått istykker). Fikk se den osv, men den var naturligvis tom for batteri. Når jeg kom hjem, merket jeg at skjermen på mobilen var treig som faen. Teksten jeg skriver inn "henger" liksom etter. Virker som enten skjermen eller cpu'en henger etter. Mistenker skjermen, da jeg leste en test på nettet at k220i hadde en billigskjerm, i forhold til t250i. Har jeg da mulighet til å returnere denne mobilen? Har alt av innpakning osv her, men den er jo prøvd! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du har ikke noe returrett, men du kan prøve å pårope mangel jf. at selger sa denne var nokså lik t250i, men at denne fremstår som tregere og dårligere. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Gikk faktisk helt fint å bytte den, stakk innom når jeg leste at de hadde oppe til åtte. Og det er jeg ikke lei meg for! Stakk innom Siba, som hadde et tilbud på nokia 5300, 990 kroner! Har akkurat skrudd den på, og jeg tror jammen meg jeg blir fornøyd med denne telefonen ja! 90 kroner mer, og så sinnsykt mange flere funksjoner Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Gikk faktisk helt fint å bytte den, stakk innom når jeg leste at de hadde oppe til åtte. Og det er jeg ikke lei meg for! Stakk innom Siba, som hadde et tilbud på nokia 5300, 990 kroner! Har akkurat skrudd den på, og jeg tror jammen meg jeg blir fornøyd med denne telefonen ja! 90 kroner mer, og så sinnsykt mange flere funksjoner Uten abo.? Endret 30. oktober 2007 av klilleng Lenke til kommentar
colakork Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Uten abb ja det må da være et jævli godt kjøp? de hadde visst fått noen til overs fra en annen butikk, som de bare ville "heve ut". Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 siba kvadrat ikke sant? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 riktig riktig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ofte er butikker serviceinnstilte om man presenterer problemet saklig og høflig. Fra min tid bak servicedisken har jeg en rekke opplevelser med folk som hyler og skriker... De får ofte ikke den samme servicen som de som smiler og er litt lugne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå