heggo0 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heisann alle sammen. Trenger litt hjelp ang aktiveringen av mitt Windows XP Home edition SP2. Det har seg sånn at når jeg slår på maskinen, så kommer det opp "Du er nødt til å aktivere Windows før du kan fortsette". Trykker jeg OK så kommer det opp "Ditt eksemplar er allerede aktivert, trykk ok for å fortsette" Så trykker jeg OK, og da logger den av. Dette kom opp plutselig bare en dag, det er kjøpt verson av XP. Ikke nedlastet. Noen som kan noen "luretriks" som kan hjelpe meg? Er en data som jeg bruker å skolen, med masse dokumenter og filer som jeg ikke kan slette med formatering, så hadde blitt kjempe glad om noen fant ut en løsning. takker for all hjelp Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvis du har en lovlig versjon, pleier slike ting å løse seg etter en telefon til Microsoft Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ringte dem for en stund tilbake.. Og da måtte de reaktivere koden min, også fungerte det helt perfekt.. Tar bare 5 min eller noe så er det ordnet Og er aldri noe tlf kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå