Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhindre rask utløsning

Gjest Gjest_Wankerboy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Wankerboy_*

Vil først starte med å si at jeg ikke har noen seksuell erfaring utover fingring osv.

Lurer på hvordan jeg første gangen skal forhindre tidlig utløsning med ei jente med erfaring.

Tenker litt på liggestillinger, øvelser på forhånd osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli kjent med deg selv og slap av. Men om du kommer fort hva så? det skjer me meg ofte enda jeg har vert i fast forhold i 3 år, bortsett fra den siste 3 mnd har det blitt til at det tar somregel hele samleiet før jeg går. Men du kan ta det med ro de fleste får ikke utløsning ved første samleie på grunn av stress :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg var veldig redd for det samme som deg. Jeg gikk og bekymret meg for at jeg kom for tidlig - før jeg noen gang hadde hatt sex med en jente! Jeg kommer fort når jeg runker, men når jeg ligger med jenter kan jeg holde ut en time. Mitt råd: Ikke bekymre deg før du har ligget med noen enda, det kan godt være du er langt mer utholden i den situasjonen.

Lenke til kommentar

Et godt tips er å ta en liten runk en time eller to før du tror du scorer. Det hjelper faktisk!

:thumbup:

Ellers er det bare å følge rådene over. Ingen er verdensmester den første gangen. Svært få, om noen, opplever sitt første samleie som noe helt utrolig....

En god partner vil nok forstå at du er nervøs. Pust ut, slapp av og lykke til!

:D

Lenke til kommentar

Tren opp PC muskelen, med en god muskel så kan du holde en "stivert" lengre (noen ganger faktisk også holde den stiv etter en utløsning har kommet), samt du kan smålig kontrollere når du vil komme med litt trening.

De fleste har brukt denne muskelen.

De som har prøvd å skrive navnet sitt i snøen har brukt denne muskelen.. ^^

Er den samme muskelen du bruker når du "kapper" strålen når du pisser.

En enkel øvelse som går over 3 punkter du kan gjøre overalt, enten du sitter foran PC-en, på skole benken, når du kjører osv osv er:

1. Stram muskelen 100 ganger så kjapt du kan.

2. Stram muskelen så hardt du kan og hold den i 5 sekunder, så slapp av i 2 sekunder og stram muskelen i 5 sekunder igjen. Gjør dette 50 ganger.

3. Stram muskelen så hardt du kan i 60 sekunder.

Gjør denne øvelsen hver dag og du vil få bedre orgasmer samt bedre kontroll over deg selv.

Lenke til kommentar

eller du kan kjøpe ; https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775171

er 99% sikker at det vil hjelpe deg, med det middelet kan du holde på i opp til 3 timer uten å komme. men; middelet må smørres på 30-40 min før samleie. Du skal bruke bare 1-2 dråper på penishodet. Bruker du mer en ambefalt dose, skal jeg love deg at det blir ubehagelig ( snakker etter egen erfaring ) det svei som F### i 1 time akuratt som jeg hadde fått brannsår på penishodet..

Så for all del ikke bruk mer en 1-2 dråper som du smårer på penishodet!

for å si det litt enklere;

Smørr 1-2 dråper promax på penishodet.

Vent 30-40 minutter

Skyll det av med lunkent/kaldt vann

bli stiv

HAve fun

Lenke til kommentar

er 99% sikker at det vil hjelpe deg, med det middelet kan du holde på i opp til 3 timer uten å komme. men; middelet må smørres på 30-40 min før samleie. Du skal bruke bare 1-2 dråper på penishodet. Bruker du mer en ambefalt dose, skal jeg love deg at det blir ubehagelig ( snakker etter egen erfaring ) det svei som F### i 1 time akuratt som jeg hadde fått brannsår på penishodet..

Vent 30-40 minutter

bli stiv

HAve fun

Hehe :p

Den flaska der må prøves ut :)

Den smaker vell ikke noe?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_tapå_*

Vent 30-40 minutter

bli stiv

HAve fun

Hehe :p

Den flaska der må prøves ut :)

Den smaker vell ikke noe?

den lukter jord.

og damen sa den smakte bajs, så ambefaler deg å skylle det av etterpå :)

Lenke til kommentar

Ved roten av penis på undersiden er det et punkt du kan trykke på når du nærmer deg utløsning. Det kreves litt press og øvelse for å få det til, så jeg anbefaler at du tester det på egenhånd først. Det som skjer er at du får orgasmen, men du ejakulerer ikke og du beholder ereksjonen.

Lenke til kommentar
Ved roten av penis på undersiden er det et punkt du kan trykke på når du nærmer deg utløsning. Det kreves litt press og øvelse for å få det til, så jeg anbefaler at du tester det på egenhånd først. Det som skjer er at du får orgasmen, men du ejakulerer ikke og du beholder ereksjonen.

Mer info?

Finner du noen tegninger på nettetkanskje? :)

Lenke til kommentar

Mer info?

Finner du noen tegninger på nettetkanskje? :)

Jeg NEKTER å surfe rundt på nettet etter penistegninger! :p

Dere gutter klarer sikkert å finne punktet ved å eksperimentere litt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...