MirusMentis Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Startet nettopp nedlasting av Ratchet & Clank, og det tar jo noen timer på linja mi. Kan jeg logge av us account brukeren og inn på min egen for å spille andre spill så lenge, eller vil nedlastningen bli stoppet i det jeg logger av? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Startet nettopp nedlasting av Ratchet & Clank, og det tar jo noen timer på linja mi.Kan jeg logge av us account brukeren og inn på min egen for å spille andre spill så lenge, eller vil nedlastningen bli stoppet i det jeg logger av? det er bare å logge av. det går bra Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Turte ikke det så jeg så en heroes episode så lenge.. Men fikk nå prøvd det, og kan det stemme at det kun er ca 15-20min gameplay i demoen? Kom til en ingame movie, og så plutselig fikk jeg en svart skjerm med logoen, så kom jeg ut til hovedmenyen... -skuffet- Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Turte ikke det så jeg så en heroes episode så lenge.. Men fikk nå prøvd det, og kan det stemme at det kun er ca 15-20min gameplay i demoen? Kom til en ingame movie, og så plutselig fikk jeg en svart skjerm med logoen, så kom jeg ut til hovedmenyen... -skuffet- stemmer det! er ikke så store demoen!! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 men nå er jo fullversjonen ute!! *dette blir en LAAAAANG natt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå