Gå til innhold

Film: 5 ways to kill an EMO.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Contry Musikken var den klart beste. Hvilke beskyttelse hadde den personen som fikk en Thunderking på seg? Rakettskytingen og påtenningen synes jeg rett og slett var barnslig.

Lenke til kommentar

Joda, sikkert kjempemorsomt med Jackass-kloning, men dere er ikke stuntmenn og et par av de tinga dere gjør der kan være regelrett livsfarlig. At det gikk bra etter den scena hvor du blir tent på, er et under.

Dessuten er jeg litt usikker på hva du vil ha kritikk på, for dette er jo ikke noe annet enn enda et ganske tåpelig "jackass"-klipp;)

Volcmfrosk:

Emo er vel mer en stil hva musikk og utseendet angår, og ikke en betegnelse på depresjon.

Lenke til kommentar
-
Contry Musikken var den klart beste. Hvilke beskyttelse hadde den personen som fikk en Thunderking på seg? Rakettskytingen og påtenningen synes jeg rett og slett var barnslig.

Jeg hadde ingenbeskytelse [ Jeg som er emoen da ]

Hadde bare på reinjakka liksom... brandt rett igjennom..

---------

Kimbara:

Jeg regner meg selv som stønter, har laget flere filmen. Og vi tok denne med [Emo-tema] siden jeg liker emo-musikken osv. SÅ det IKKE skulle bli [ just a nother wannabe jackass movie ] x)

CUNTRYMUSIKK DELEN BLE VIST PÅ TV3 SIST SØNDAG PÅ PROGRAMET SNUTTER x)

Har du utdannet deg/tatt kurs i stunting? Hvis ikke holder det ikke å regne seg selv som stunter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...