Gjest medlem-105082 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei. Formaterte datamaskinen idag, men til min store overraskelse så ligger fortsatt nvidia driverne på datamaskinen min. Når jeg går til "C:\ Nvidia" så ligger de forrige driveren mine der. Men jeg finner ikke Nvidia i legg til å fjern programmer. Så hvordan skal jeg avinstallere de? Bare slette mappen? Vil helst gjøre det på en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøvd DriverCleaner? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jo, tenkte på det. Men ville det ikke være lurt å fjerne de på en ordentlig måte først? Mulig DriverCleaner gjør det på samme måte, men. Før har jeg hvertfall fått slik hvis jeg installerer nye drivere over den gamle, så blir jeg spurt om jeg vil avinstallere de gamle først. Kom på det akkurat nå. Skal prøve det. Edit: Funket som bare det. Bare jeg hadde kommet på det litt før. Takk for hjelpen Endret 30. oktober 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå