_Pioneer_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har akuratt fått meg Mod Chip i min PS2. Har hørt at mange har problemer når de skal brenne ut spill på DVD-R plater. Lurer på hvilket program jeg burde gå for, mange hadde problemer med Nero, og sa kun 1 av 3 spill virket. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bruker DvD Decrypter (gratis). Funker helt fint for meg ved 2x Burn Speed. Det kan hende at han som brukte nero sin modchip ikke ville virke med de spillen han brente, kan hende dette hender med deg og.Hva slags modchip har du? Bruker selv Swap Magic Og husk du har bare lov å kopiere spill så du eier selv Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Denne er det jeg har Modbo 4.0 Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja den virker bra den Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok, har skaffet meg DVD-CD nå og skal prøve og brenne Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har aldri hatt problemer med DVD-R eller +R for den saks skyld. Bruker Nero. Viktig å ha en skikkelig brenner samt skikkelige plater. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Skikkelige plater er et must, hvis ikke så kan du si farvel til laseren din... verbatim dvd-r er det beste til ps2... også er det greit å ha en skikkelig, og ORGINAL chip... den du har er en klone Håper ikke du har betalt stort for den... Endret 30. oktober 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, har ikke betalt så mye for den Men hva er forskjell på Mod-Chip orginal og klon? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, har ikke betalt så mye for den Men hva er forskjell på Mod-Chip orginal og klon? Kvaliteten, firmware oppdateringer osv... er ikke sikkert den virker på alt heller Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Fikk til og spille et spill jeg tok backup av. Så det funket fint. Brukte Alcohol 120 % Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fikk til og spille et spill jeg tok backup av. Så det funket fint. Brukte Alcohol 120 % Ja, det er det jeg alltid har brukt også... og verbatim plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå