dudley.no Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ble ferdig med orangebox i helgen og er klar for noe nytt,kommer timeshift denne uke? Ikke noe utsettelser på gang? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hmm i følge diverse netsider kommer det til fredag ja. Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ikke som jeg har hørt om. Fortsatt 2. november Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 kjøpte spillet i går....kosta 499,- begge stedene jeg var innom. Ikke testa ennå,blir nok i kveld. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Her i danmark har det vært i salg siden tirsdag. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jeg har det(på pc da) men det er dritbra spill.. anbefales på det sterkeste.. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Artig nok spill. Men alt for generisk og nitrist design. For meg ble dette bare "just another shooter" Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Koster ca 270,- hos Play-Asia og er regionsfritt, et pluss i boka for min del, men så var det selve spillet da... Ut i fra det jeg har lest de fleste plasser ligger det kvalitetsmessig sånn rundt midten av treet. Traileren på 1UP Show var litt stilig da :-S Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har hørt at Multiplayer er fantastisk smooth .. totalt lagfri og byr på store brett med mye våpen og morro. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Spent på denne selv... Andre som har prøvd dette og kan gi en "dom"? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 TimeShift - Gamer.no Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Spent på denne selv... Andre som har prøvd dette og kan gi en "dom"? Det er faktisk meget underholdene, men dette er kanskje ikke tiden å kjøpe det på når spill som Kane&Lynch, Mass effect, Assassins Creed, CoD4 osv osv kommer om et par uker. Drøy heller et kjøp til det er litt tørke eller om du har altfor mye penger som du må bruke på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå