kurt7 Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 er det noen som kan hjelpe meg. har kjøpt ir med seriell kabel men det vill ikke åpne rette port på pc-suite. virker som det blir i konflikt med xp. noen som har vært borti dette? hjelp Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Pc suiten er ikke laget for xp!! Jeg hadde nesten det samme problemet som deg..men jeg prøvde meg på kobling ved hjelp av blåtann...etter MANGE timer og utallige forsøk tok jeg meg en tur på nokia suport...og sjekket krava for pc suite....dretter ringte jeg club nokia...ny verson av pc suite for xp skal vist komme..... Prøvde også å få xp til å kjøre pc suiten under w98 grensesnitt med fikk ikke dette til heller da jeg da hadde glemt å koble til usb blåtann (var trøtt!) Kan jo hende at det funker... Modem options fungerer helt greit i xp. Surfer fint på nettet! (dog sakte :-( ) Einar Lenke til kommentar
CelT Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 om det er snakk om overføring av programvare eller bilder til og fra telefon så trengs ikke pc-suite for dette. Jeg bruker XP med IR og 7650 med bra resultat.. sender du en fil fra telefon til pc dukker det opp en dialog på pc'en, om du ønsker å sende fil fra pc til mobil så skru først på IR på mobilen, finn deretter filen på pc, trykk høyre museknapp på filen og velg "send til - maskiner i nærheten". PC'en tror egentlig den sender filen til en annen maskin med ir adapter så derfor er språket i menyene litt unaturlig. Den sendte filen dukker da opp i innboksen i telefonen. Bilder kan lagres og programfiler kan installeres om du åpner meldingen med filen. Lenke til kommentar
CelT Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Nokia har lagt ut oppdatert versjon av PC Suite for 7650 som støtter WinXp vistnok, se på www.nokia.com, finn 7650, trykk software i menyen til venstre og fin det derfra.. skal være versjon 1.2. Jeg har ikke testet den versjonen.. Lenke til kommentar
kurt7 Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har lastet siste versjon men det virker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå