Kjeksmestern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommer an på hvilken kabel du har, kjøpte du premium har du optisk, kjøpte du Core har du ikke optisk. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 ikke på selve xboxen men kabelen som følger med i premium pakka. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Han spør altså om Xbox og ikke 360. For å få optisk på Xbox, så kan du f.eks benytte en Advanced Scart kabel. Den har egen utgang for optisk. Hvis det likevel var 360 du spør om, så har du fått svar av de 2 over. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 var 360. og eg har premium .. takk Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 var 360. og eg har premium .. takkKva med å opne eska og sjå sidan du har den? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 var 360. og eg har premium .. takkKva med å opne eska og sjå sidan du har den? Nå synes jeg du skal "roe" deg. Den optiske inngangen er veldig godt gjemt, jeg visste at 360 hadde optisk inngang når jeg fikk den, men klarte likevel ikke finne det. (siste stedet jeg kom på å lete var selve kabelen ) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Seier forøvrig meir om deg enn du kansje vil... Men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå