Porty Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Heisann. Har kjøpt mg nytt minnekort til dataen, men vet ikke helt hvor minnekortet er hen Noen som kan forklare det for meg? Jeg har en Acer TravelMate 4152 Endret 30. oktober 2007 av Porty Lenke til kommentar
Porty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når du sier minnekort. Hva tenker du på da? Internminne/RAM? Eller minnekort som du har tenkt å lagre data på? Internminne er det ett av lokkene på baksiden (ofte på midten) som må åpnes (husk å ta ut batteriet og ikke ha strøm i). Er det minnekort som i datalagring så pleier det å være kontakter på siden. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Når du sier minnekort. Hva tenker du på da?Internminne/RAM? Eller minnekort som du har tenkt å lagre data på? Tenkte på ram glømte visst å skrive det Lenke til kommentar
radivx Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er som sagt bare å åpne opp lukene under, til du finner den med minnet i og sette inn din nye brikke (du må kanskje ta ut en gammel, om det er flere der). Lenke til kommentar
Porty Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 jeg fikk det til Noen som var lekende lett.. Men lurer på om det har noen å si hvordan slot kortene står i? Jeg har et på 512 mb å et på 1gb. Skal d største stå på den første slotten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå