Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noken som kan gjere dette for meg for en billig penge? Desperat etter å få fiksa det her, og har ikkje råd til å sende maskina til østlandet for å få det gjort. Lenke til kommentar
Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe. Hehe, nei, men tror ikke det er lovlig å annonsere på forumet etter en tjeneste(i denne sammenheng: chipping av Wii). Lenke til kommentar
Chinny Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv bruktmarkedet. Que? Har Wii, trenger ikkje å kjøpe. Hehe, nei, men tror ikke det er lovlig å annonsere på forumet etter en tjeneste(i denne sammenheng: chipping av Wii). Åh, ok. Kor bør eg finne noken som kan gjere dette for meg? (link?) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Her ville jeg prøvd. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg