weld Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg har vært på utkikk etter denne skjermen (ViewSonic E96f+sb 19" CRT) en stund. Jeg har sett etter skjermen en god stund, men klarer bare å finne 1 norsk bedrift som selger skjermen. Men de selger bare til bedrifter/offentlige sektorer. Her Er det noen her på forumet som vet hvor jeg kan skaffe denne skjermen, som skal brukes til for det meste cs? Er det noen på forumet som kanskje selger denne skjermen? hjeælp! Takker for svar Endret 30. oktober 2007 av weld Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ta en titt på bruktmarked.no. Der er det mye bra skjermer om dagen. Til og med 22-tommers FD-Trinitron kan fås til under tusenlappen. Men det er jo av naturlige årsaker en fordel å finne noe i nærheten av der du bor. Lillesøsteren min har forøvrig 2 stk. Viewsonic E95 på maskinen sin, og det er knallbra skjermer. Endret 31. oktober 2007 av larschroe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå