den bizarre fyrste Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ka e egentlig nForce2? :oops: e d bedre enn VIA chipset? takk til alle som svare! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nForce2 er et chipset fra nVidia, til AMD-systemer. Det blir vel regnet for å være det beste chipsettet til AMD i dag. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nForce2 har best ytelse med CPU som har 333MHz fsb, KT400 er best på CPU med 266MHz fsb. Men hvis du har en Amd med 266 fsb er det likevel lurere å kjøpe nForce2, med tanke på senere oppgraderinger. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nForce2 har best ytelse med CPU som har 333MHz fsb, KT400 er best på CPU med 266MHz fsb. Men hvis du har en Amd med 266 fsb er det likevel lurere å kjøpe nForce2, med tanke på senere oppgraderinger. Hæ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vet ikke helt hva du mener når du bare bruker et ord for å uttrykke deg, men hvis du tviler på det jeg sier er sant, eller rett og slett ikke skjønner hva jeg sier, så kan linken nedenfor være til hjelp: http://www.xbitlabs.com/mainboards/nforce2...400/index2.html Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Og så har Nforce2 buggfri agp8x for de som allerede har ATi kort med 8x. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Nei det er ikke bugfritt med radeon9700pro, måtte akkurat sende inn radeon kortet mitt for det ikke ville funke med hket mitt, jeg hadde v1.1 og nå venter jeg på v3.0 som skal funke skikkelig meg agp8x Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har v1.1 jeg også,funker bra det uten problemer.Og de eneste problemen jeg har sett med agp8x og Nforce2 kommer i hovedsak fra Asus. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Siden det allerde er en del nForce2 folk som leser denne tråden, fikk et nytt abit nf7s i går. Alt virker vakkert med unntak av lyd inn, har en stygg lyd på alle inn kildene, serlig mic, høres ut som en vifte, har testet å slå av alle viftene en for en med unntak av psu vifta self, og ingen av de andre ga noe bedre lyd. Har også testa med en annen mic... men med samme resultat. Noen som har noen ide om hva det kan være... har nyeste bios og nyeste driver. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nForce2 har best ytelse med CPU som har 333MHz fsb, KT400 er best på CPU med 266MHz fsb. Men hvis du har en Amd med 266 fsb er det likevel lurere å kjøpe nForce2, med tanke på senere oppgraderinger. Nå var vel testen du linket til av et uferdig produkt? Det er blit gjort forbedringer på driverene. Before going over to the tests, let's remind you once again that the NVIDIA nForce2 based mainboard we tested was a pre-production sample that is why it had certain performance problems. I denne testen fra Anandtech kommer både kt333 og kt400 dårligere ut i hver eneste test en Nforce2 på 266/266. KT kortene kjører på 333Mhz minne, som de er raskest på. VIA’s KT333 chipset is faster with DDR333 SDRAM than it is with DDR266 Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er vel ingen tvil om at nForce2 er det beste alternativet til AMD-CPU'er nå til dags... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Unnskyld min uvitenhet, den testen på AnandTech hadde jeg glemt. :oops: Vel... man lærer så lenge man lever. Da er det ihvertfall helt klart at nForce2 er veien å gå vis du velger Amd, uansett hastighet på fsb. Lenke til kommentar
den bizarre fyrste Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 men korsn RAM ska man bruke til? DDR 333 Mhz, 400, eller Original ECC. 266? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå