Estra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hver gang jeg skrur på maskinen funker den sånn ca. Så når jeg skal spille eller gjøre noe som helst som har med grafikk å gjøre fryser maskinen seg og skjermen blir blå.. Dette står: Det virker som følgende fil skaper problemer: nv4_disp Og: Enhetsdriveren sitter fast i en uendelig løkke Teknisk Info: *** STOP: 0x000000EA (0x8A02C660, 0x89BAB9A0, OxF78C6CBC, 0x00000001) ****Takk på forhånd**** -Estra Endret 1. november 2007 av Estra Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vikrer som det er skjermkortdriveren din som flipper (nv4_disp). Prøv med en ny eller eldre driver. Lenke til kommentar
TRB Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) http://support.microsoft.com/kb/293078 Hvis fastwrites er slått på i bios, prøv med å slå den av. Endret 30. oktober 2007 av TRB Lenke til kommentar
Estra Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Vikrer som det er skjermkortdriveren din som flipper (nv4_disp). Prøv med en ny eller eldre driver. Prøvd 4 gangen med en nyere og en eldre 2 ganger hver.. holder i 10 min.. så skjer det samme Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Husk riktig metode for reinstallasjon av nVidia skjermkorts driver: start maskinen i sikkerhets modus, slett c:\nVidia start -> kontrol panel -> legge til eller fjerne programmer -> avinstaller skjermkortet. Start om maskinen på vanlig modus, og installer skjermkort driver. Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv dette: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=603 Lenke til kommentar
Estra Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 ingen av delene funka =/ *GAH* Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde den dær feilen engang, endte med at jeg måtte sende kortet i retur :S Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann, Mulig noe av dette hjelper: http://www.christopherjason.com/articles/n...v4disp-problem/ http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=4432 Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har hadt akkuratt den samme feilen som deg. Jeg prøvde det meste alt fra å flashe bios til å instalere helle systemet inn på nytt med alt nytt og gammelt. Jeg byttet en del hardware i tilleg før jeg kjøpte helt nytt skjermkort. Min løsning, ikke sikert den virker for deg Når jeg kjøpte nytt skjermkort da løste alt seg ingen mer BOSD. PS : ikke bytt til samme det gjordet jeg å det virket dårlig for meg. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 MirMic kan ha rett, at skjermkortet har feilet, kontakt utsalgs stedet, om de nekter service bare hinter du til reklamasjons retten din (5 år). Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har du puttet i strømkabelen i skjermkortet? Vet det er en del skjermkort som flipper vinkel om det ikke får nok strøm. Er ikke alle modeller som er inteligente nok til å si fra heller. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Har du puttet i strømkabelen i skjermkortet?Vet det er en del skjermkort som flipper vinkel om det ikke får nok strøm. Er ikke alle modeller som er inteligente nok til å si fra heller. joda.. har nokk strøm.. mitt sa ifra når en fyr skulle sette det i for meg etter jeg bytta kabinett.. han kobla litt feil Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ram får ikke nok volt ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Test rammen. om ikke dette gir utslag, demonter all hardware og sett det sammen igjenn. Kan være dårlig kontakt en plass. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Test rammen. om ikke dette gir utslag, demonter all hardware og sett det sammen igjenn. Kan være dårlig kontakt en plass. gjort dette 2 ganger alt Lenke til kommentar
Estra Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 virker som om alt virker nå.. helt sikkert til jeg rebooter.. =/ kommer no signal, going to sleep på skjermen.. så slår den seg på igjen.. så kommer no signal igjen.. så kommer blåskjermen.. da er det bare å formatere og reinstallere windows.. så funker det til neste reboot.. xD Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du kjøpt kortet splitter nytt eller brukt (demo f.eks.)? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg er usikker på hvor mye feilsøking du har gjennomgått, men har du testa kortet i en annen maskin, eller testa et nytt kort i din nåverende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå