Gå til innhold

HTC Touch inne til rep. for 2 gang.


Anbefalte innlegg

Vel, hadde du brydd deg ville du funnet det på den siden, den er btw ikke random.

 

men off-topic ftw eh? om du er så gira på og buste meg for noe så send en PM :)

Poenget er at når legger man frem noe her, så man også vise til hvor man har fått det fra. Det blir for dumt å måtte lese gjennom alt som er på lovdata.no eller forbrukerportalen.no for å finne frem til det du mener. Det er ikke sikkert man finner det en gang. Dette har noe med kildehenvisning å gjøre. Alle som har gått på skole lengre enn ungdomsskolen vet at dette er viktig. Det er noe som sparer oss for tid, det opprettholder kvaliteten på forumet og det gjør det litt enklere å henge med i tråden.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er enige i at påstander uten gode kilder ikke er mye verdt, og at cake^ bør forbederede sine innlegg i et slikt forum som dette bedre neste gang.

 

Og så går vi over til å hjelpe trådstarter igjen.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, men ta gjerne å send meg en pm dersom man har synspunkter.)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Kjøpte min HTC Touch for ca. 1 Måned siden. En dag lyste det bare rødt når den ble ladet og begynte å vibrere noe voldsomt. Min far har samme tlf. og jeg satt inn hans batteri og da ladet den helt fint. Vi leverte den inn til Elkjøp for å få nytt batteri som tydelig var ødelagt og de sendte den inn. Når jeg fikk den tilbake hendte den samme feilen 1 time etter hentetid, så nå er den på rep. igjen.

 

De hadde ordnet den og ikke noen feil var funnet.

 

Nå venter jeg på tlf. men hvor lang tid kan de ha den før jeg kan kreve ny eller pengene tilbake? Hadde rettslære idag på skolen og da sa læreren at viss den var mer enn 10 dager på rep. kunne jeg kreve ny tlf. Stemmer dette?

 

Hvis samme feil oppstår når jeg får den tilbake, har jeg rett på ny eller pengene tilbake?

 

Mhv. Erik.

 

Hva mener du med "De hadde ordnet den og ikke noen feil var funnet"? Hva har de ordnet hvis ingen feil er funnet?

 

Hvis de ikke finner noen feil, så er det uenighet om feilen eksisterer. Da blir ting litt mer komplisert.

Lenke til kommentar

Krev å få dokumentasjon på det. Ha en høfflig tone, og si at du ønsker at de fremlegger bilder på skaden. Det er noe du har krav på. Selv om mobilen har en fuktskade så vil FTU i de fleste tilfeller dømme i kundes favør dersom mobilen er under seks måneder gammel. Det er dog en lang og treg prosesses å gå gjennom FTU. Personlig så mener jeg det er latterlig at noen kan få medhold når det foreligger dokumentasjon på skade..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...