Gå til innhold

Kirk Hammett sin svarte Les Paul....

manet44

Anbefalte innlegg

Ja, hvilken modell er den svarte les paul'en han spiller på (den med hvite kanter)?

Har sykt lyst på en sånn, er så stilig lyd i de! +At den Kirk spiller med er jo råkul og...

Noen som vet hva den heter og hvor jeg kan få tak i den? Ev. hva den koster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Kirk spiller vel på en Gibson Les Paul Custom Black, på noen konserter. Han har vel 2 EMG 81 i den tror jeg, er vel kun nå i det siste han har begynt å spille på Gibson med andre pickups.

De koster ganske så mye, jeg har dårlig peiling på Gibson, men tror du må over 20 000 for å få tak i en sånn en?

Lenke til kommentar
Heisann.

Kirk spiller vel på en Gibson Les Paul Custom Black, på noen konserter. Han har vel 2 EMG 81 i den tror jeg, er vel kun nå i det siste han har begynt å spille på Gibson med andre pickups.

De koster ganske så mye, jeg har dårlig peiling på Gibson, men tror du må over 20 000 for å få tak i en sånn en?

Ja, de fleste les paul gitarene koster jo over 20k, men jeg mener det er verdt det...:D Takk for hjelpen;)

Lenke til kommentar

Han har jo sin egen ESP KH3 serie, som er Les Paul - form med flyod rose. Men tror ikke det var denne trådstarter siktet til.

Han bruker den ofte under Nothing Else Matters, er ganske sikker på at det er en svart Gibson Les Paul custom. Den likner litt på ESP med EMG'ene, men hvis du ser på hodet tror jeg man ser Gibson Custom logoen.

Her bruker kirk denne gitaren :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...