espw Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ----HER---- Den vil ikke bli satt på de hardeste prøver. Den vil gå med 2 stk Syncmaster 204b, og en vanlig 17"LCD. Altså 3skjermer. Derfor de 2 skjermkortene. Går det jeg har valgt isammen, strøm? skjermkortene fungere samtidig? Støynivå på denne? Jeg trodde kompett kunne sette sammen denne, men det kunne de ikke...? Kan gjerne oppgradere bittelitt her og der. Endret 30. oktober 2007 av espw Lenke til kommentar
espw Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 den eneste som ikke får svar på posten sin. Føler meg frøset ut. HAHA Lenke til kommentar
orange Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, Er ikke helt sikker på om jeg kan hjelpe deg noe særlig, men jeg tror kanskje du vil få litt problemer med de skjermkortene du har valgt. Såvidt jeg har forstått er det vanlig å bruke to like kort (eller to kort som virker som et par) når man skal ha flere kort i maskinen. Kanskje du burde skrive litt mer om hva du skal bruke maskinen din til, og litt om hva slags bygge-erfaring du har slik at de som leser posten din lettere kan komme med innspill. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hva skal du med 2 CPU'er? EDIT: velg heller en S-ATA DVD-rom, IDE er gammeldags (: Endret 30. oktober 2007 av alfredsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå