camxer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har et veldig irriterende problem med laptopen min som er en asus M6Va. Etter hver restart mister jeg lyd, det kommer bare random støy hvis jeg spiller av en mp3 f.eks Så til å få lyden tilbake må jeg installere lydkortdriveren (realtek HD), restarte og så har jeg lyd helt til maskinen blir restartet eller skrudd av/på igjen. DETTE SKJER UANSETT DRIVER! Trenger hjelp før laptopen min får smake øksen... Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Bumpety bump... Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Veldig rart problem... Prøvd å oppdatere BIOS? Hva med å dempte/mute alt unnat lyd ut? Edit: Sjekket de alle bios versjonene på asus.com ... ingen som fikser lyd problemet. Derimot var det noen som hadde samme problem som deg. Moderatoren der sa det var et hk problem som måtte repareres. Du må nok reklamere på'n. Endret 3. november 2007 av JAPCU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå