LtdEdFred Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Heisann. Jeg har nylig kjøpt meg nytt kort og finner ikke innstillingene hvor man skrur på Anisotropisk filter, AntiAliasing og annet snaks. Noen som kan hjelpe. Beklager dumt spørsmål , men jeg reiser meg Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 [bump] Noen maa da vite dette [/bump] Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har du de siste driverne? Innbiller meg det er i egenskapene for driverne, men så har jeg bare erfaring med nvidia kort.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Oppdater til de siste driverene, så ligger det i drivermenyen. Kan godt hende valget ligger der med de medfølgende driverene, men det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har de absolutt siste Catalyst driverene, men det finnes ingen meny innen Skjerminnstillinger tilsvarende de NVidia har. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 hmm merkelig. Nå har jeg ikke det kortet tillgjengelig, men satte det nettop opp på en kammerat sin pc for noen dager siden, og da aktiverte jeg AA i drivermenyen(høyeklikk skrivebord-settings-advanced-"så openngl og direct3d" tror jeg). Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du kan prøve Rage3D Tweak som kan lastes ned fra, ja nettopp, Rage3D... Dette er et av de beste tweake-programmene til ATi Radeon etter min mening. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 kontrollpanel->ati ? (jeg har egentlig ikke peiling, men der ligger instillingene på gamle ati-kort) Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Programmet Radeonator er tingen, der kan du skru av og på det meste hva grafikk gjelder. Tror Radeonator skal virke sammen med ditt kort også. http://radeonator.cjb.net/ Rune. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Ingen andre? Radeonator virka litt "smekka sammen i bakgården" Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ingen andre? Radeonator virka litt "smekka sammen i bakgården" Halla….. og velkommen i jakten på det perfekte /tweak/ programmet for Radeon korta. En fin jakt faktisk, men uten de store trofeene, dessverre :wink: Ok, karen har kanskje mixa Redonator programmet sammen i bakgården. Uansett, om du skjønner hva alle slike tweak programmer egentlig gjør, så skjønner du også at denne bakgårdsproblematikken din faktisk ikke har noe å si. Det eneste dette og (nesten) alle de andre tweak programmene gjør, er å forandre verdiene for valgt funksjon i windows registeret. Du kan med andre ord gjøre alle disse forandringene selv, men da må du ha litt peil på windows sin funksjonsmåte. Ikke bry deg om hvordan dette blir presentert, bare du finner det du vil forandre på, og da slipper å gjøre det selv i registeret. Rune. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hepp. du må laste ned og installere ATI control panel, de går hånd i hånd med driverne, men må lastes ned seperat for some reason. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå