morlie Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 HEi, som Topic sier så har jeg fått e skoleoppgave, en fremføring rettere sagt som skal handle om kameraet historie.. Så jeg lurte på om noen her inne har holdt på med kamera og fotografering (sikkert noen) som kan si meg litt om kameraet (både de første speilrefleks, de første digitale, og dslr) Eller om noen har en eller fler fine linker med litt stoff (norsk eller engelsk) liggende i bokmerker O.L så hadde det vært fint=) Takker for alle svar Ps. viste ikke om eg skulle legge den i digitale eller analoge. Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan jo starte her: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_camera Og følge linkene på slutten av den siden videre. Se om du finner ut hvor "jeg" Maxwell dukker opp i historien Lenke til kommentar
morlie Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Da har jeg lest litt=) takk for linken! Et spørsmål til; er det noen som husker prisene på minnekort og digitalkameraer når det kom ut? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du kan jo se på kameraer som var vanlige når dine foreldre var unge (60-70-80 tallet), og hvordan man gikk fra systemer som 126 kassett, via 110 kassett (og Kodaks disk system) til 135 film og APS. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå