Gjest Gjest_komplett_* Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Denne går hovedsaklig ut til dere jenter, men gutter kan og svare; i hvilken situasjon er det passende å si disse magiske ordene? "Når du føler for det", er det vel en del som tenker. Er det så enkelt? Ville dere at kjæresten din skulle sagt det i en spesiell situasjon? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du sier ikke at du seriøst elsker henne den første dagen dere er sammen. Selv etter 1 år er det ikke sikkert du elsker hun, men den dagen du gjør det vill du merke det på deg selv Da er planen og se vedkommende dypt inn i øynene, mens du sier de magiske ordene Lykke til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 "Hvis du spør deg selv om det er for tidlig, er det for tidlig" ...Ta det når det virker naturlig for deg. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg sa det til min kjæreste i går kveld faktisk.. Det ble veldig godt mottatt selv om jeg ikke gjorde noe spesiellt hokus pokus ut av det. Vi hadde lagt oss og lå å koste og kysset, så nå vi bare lå der og holdt rundt hverandre, så visket jeg inn i øret hennes: Jeg elsker deg vennen Så ble det stille, også fikk jeg de samme ordene tilbake Sov veldig godt i natt forresten Edit: Vi ble forøvrig ilag den 22. sep. Men som sagt av andre her så kjenner du det på deg når du elsker noen, og da er det egentli bare å "go for it", for en deilig feeling Endret 31. oktober 2007 av angry_dee Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg sa det til min kjæreste i går kveld faktisk.. Det ble veldig godt mottatt selv om jeg ikke gjorde noe spesiellt hokus pokus ut av det.Vi hadde lagt oss og lå å koste og kysset, så nå vi bare lå der og holdt rundt hverandre, så visket jeg inn i øret hennes: Jeg elsker deg vennen Så ble det stille, også fikk jeg de samme ordene tilbake Sov veldig godt i natt forresten Åh, Du er heldig Når jeg hører slikt, savner jeg ei i armkroken min jeg også Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du skjønner selv når du skal si det Lenke til kommentar
coccosine Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Du må mene det når du sier det, er det som er viktig. Trenger ikke å være noen spesiell situasjon.. Endret 4. november 2007 av coccosine Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du må mene det når du sier det, er det som er viktig. Min samboer kom med dette helt ut av det blå når vi hadde vært sammen i en del måneder, og det var helt fantastisk:) Trenger ikke å være noen spesiell situasjon med andre ord, hehe. Fortell da vell Blir fylt av savn jeg, men det er ganske romantisk uansett Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Som andre sier, du merker det.. Trust me.. Fortalte kjæresten min det for en uke siden. Vi har vært sammen siden 28. juli. Brukte nesten samme måten som angry_dee. Vi lå og snakket i sammen. Vi har vel egentlig hintet litt til det begge to på forhånd. Men plutselig klarte jeg ikke holde meg lenger så jeg bare sa; Marie, jeg har liksom leitet etter det perfekte øyeblikket, men jeg har jo det perfekte øyeblikket med deg hele tiden, så Marie, jeg elsker deg. Litt stolt av den måten jeg gikk fram. Mistet fler kilo ved å si det, og da hun sa det tilbake var det helt ektremt. Sov utrolig godt den natten også Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Min oppskrift: Når: Etter hun har sagt det Hvordan: "Jeg elsker deg og" kort og greit... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så du lyver til dem rett på fjeset? PUAer bryr seg kanskje ikke om det. Nå er det veldig lenge siden sist jeg sa det eller hørte det, men pleide å si det når jeg følte for det eller når vi var alene og litt kosete. Syns ikke det finnes noe fast tidspunkt eller måte å si det på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Min oppskrift: Når: Etter hun har sagt det Hvordan: "Jeg elsker deg og" kort og greit... Når var sist du holdt deg lenge nok til en jente til at hun fikk tiden til å si det? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så du lyver til dem rett på fjeset? PUAer bryr seg kanskje ikke om det. Nå er det veldig lenge siden sist jeg sa det eller hørte det, men pleide å si det når jeg følte for det eller når vi var alene og litt kosete. Syns ikke det finnes noe fast tidspunkt eller måte å si det på. Kommer helt ann på hva man legger i "elsker"... Jeg legger i grunn ingenting i det. Jeg kan være mer glad i noen enn andre, så for min del sier jeg det for at hun ikke skal bli "avvist" med "ehhh... gjør du det?" når hun sier det til meg... Min oppskrift: Når: Etter hun har sagt det Hvordan: "Jeg elsker deg og" kort og greit... Når var sist du holdt deg lenge nok til en jente til at hun fikk tiden til å si det? Woah! Her skal du faktisk få et lite innblikk i mitt liv: Min første pick-up noensinne, var av en nydelig liten brunette av en undertøysmodell. Endte godt med hun, og vi driver fremdeles på faktisk... Så svaret blir: Lenge nok... Og som jeg sa, så er det andre jeg er MER glad i enn andre... Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 åh, savner typen min når jeg leser dette.. man burde absolutt mene det når man sier det. hvis ikke mister jo ordet verdien sin.. skal si det kjæresten min når jeg vet at jeg mener det Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Woah! Her skal du faktisk få et lite innblikk i mitt liv: Min første pick-up noensinne, var av en nydelig liten brunette av en undertøysmodell. Endte godt med hun, og vi driver fremdeles på faktisk... Så svaret blir: Lenge nok... Og som jeg sa, så er det andre jeg er MER glad i enn andre... Det tolker jeg som om at du holder på med flere samtidig/har andre, men stadig kommer tilbake til henne Jeg syntes enda det er tidlig å skulle si at jeg elsker kjæresten min, eller at han skal si det til meg. Vi har vært sammen siden august. For meg holder det å si at jeg er kjempeglad i han enda en stund Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det så enkelt? Ville dere at kjæresten din skulle sagt det i en spesiell situasjon? Vel nei det er virkelig ikke enkelt.. Men som mange andre har sagt før meg; når du føler du virkelig mener der! Man skal ikke kaste seg på lasset bare fordi kjæresten din sier det, da mister det all sin verdi.. men føler du så sterkt for en person er det bare og hoppe i det, det er ingentig å nøle etter Vil vel igrunn påstå at hvis kjæresten din sier noe med så stor betydning, blir situasjonen spesiell uansett Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg får si som Sylfest Lomheim sa på Typisk Norsk for et par år siden: Her elsker vi pannekaker, mens jenter er vi kjempeglade i. Det vil si at for meg er det en større ting å være kjempeglad i noen enn å elske personen. Og merkelig nok virker det som det kanskje er lettere å si til noen, også.. Kanskje fordi det virker så klisje å si "jeg elsker deg", eller helt enkelt fordi det betyr mindre enn å være glad i noen.. Uansett tror jeg at fasitsvaret her er "når du virkelig mener det og føler at tiden er inne", som mange før meg har sagt.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Husker når jeg sa "Jeg elsker deg"for første gang, mest nervøse øyeblikket i mitt liv så langt... Lå på senga, fullt påkledd og prata, så hverandre i øynene. Tok handa hennes, la det på hjertet mitt. Hjertet dunka i 300 (seriøst, aldri slått så fort). Hun åpna øynene litt mer med et litt "er noe galt"-blikk... Så sa jeg, "jeg elsker deg", fikk samma svaret tilbake innen sekundet var over.. vi hadde vært sammen (offisielt) i 3/4år... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg skjønner ikke hva som er så stort med å si "jeg elsker deg". Jeg har vel egentlig aldri sagt det på norsk, og det kan vel være at å si "I love you" er et svakere utrykk. Sa det siste gang på telefon, men jeg har sagt det når jeg har vært sammen med henne også. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at kjæresten elsker deg heller. Det blir litt dumt å si "I like you a lot!" Det er hva man sier til venner. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Woah! Her skal du faktisk få et lite innblikk i mitt liv: Min første pick-up noensinne, var av en nydelig liten brunette av en undertøysmodell. Endte godt med hun, og vi driver fremdeles på faktisk... Så svaret blir: Lenge nok... Og som jeg sa, så er det andre jeg er MER glad i enn andre... Det tolker jeg som om at du holder på med flere samtidig/har andre, men stadig kommer tilbake til henne Mer det at hun betyr mer for meg enn de andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå