Oeverby Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Da stengte vi avstemningen og kårer årets vinner. Vi vil da gratulere _sindre_ med seieren i årets konkurranse. Det ble jevnt, og sindre vant med 116 mot 97 stemmer på andreplassen. (Gamers Choice 15k) Tredjeplassen gikk til "Fast and Furious". _sindre_ vinner maskinen han har konfigurert. =D 2 & 3 plassen vil også bli premiert. 2 plassen får en ASUS PG221 22" skjerm, og 3 plassen får et valgfritt LianLi kabinett. Vi vil takke alle sammen som både har sendt inn forslag, og vert med å stemme frem vinnerne for deres deltagelse! Mvh Stian - NetShop Endret 30. oktober 2007 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer til Sindre, verdig vinner! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takker, jeg hadde aldri forventet dette når jeg konfigurerte PC-en, heller ikke når jeg så hvilke andre forslag som kom videre til finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg