Eriksf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bestilte noen varer fra dem for litt siden og jeg har ikke noe problemer med dem i det hele tatt, hatt kontakt med dem på telefon to ganger nå på Fredag og i dag å jeg har bare blitt møtt med vennlighet. Bestilte Hovedkort og en Extern HD fra dem. Tok ikke mere enn tre dager fra jeg bestile varene til jeg hadde dem i posten. Kjempepositivt syns jeg. Men da jeg åpna denne pakka som jeg hadde fått så holdt jeg på og dette i gulvet her, for der var det ingen Extern HD som jeg hadde bestilt fra dem, men Denne sto å blinket i øynene på meg som om den hadde detti ned fra månen. Jeg tok telefonen og snakka med dem og dem sendte meg den HD\n som jeg egentlig hadde bestil fra dem med en gang, den er i hus og funker bra. Jeg fikk tanker om og behlode den selv, men jeg tenkte som så at hva skal jeg med en slik når jeg hadde Shoppa et nytt AMD kort! Tilbakemeldingene jeg fikk fra NetShop var enestående og jeg har ikke noe annet å si enne at jeg må Anbefale dem når det er deler eller Pc som skal handles. Storfornøyd kunde Erik Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, ser helt klart at det var fristende å beholde den, men du gjorde det rette Netshop har fått mye kritikk her på forumet i det siste, noe med god grunn, andre med langt dårligere grunn. Det er vell liten tvil om at de aller fleste er fornøyd med netshop, men det er jo en kjent sak at de som er ufornøyde skriker høyest her på forumet. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har samme inntrykk av Netshop, og har alltid vært fornøyd med kundeservicen der. De er ikke for store til at man fortsatt kan få lave priser, og fortsatt kan hente varer direkte fra lageret deres, uten å betale gebyr. Jeg har også levert inn to PC-er til reperasjon, og de ble ferdig på en time pr pc, slik at jeg kunne hente de dagen etter. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tok ikke mere enn tre dager fra jeg bestile varene til jeg hadde dem i posten. Kjempepositivt syns jeg. Helt ordinart.... *resten* Hva er det som er så supert? De leverte feil - du fikk riktig. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 I tillegg så var varen du egentlig skulle ha billigere enn den du fikk... Og til alle dere som roper hurra for Netshop: Det var før det, har handlet hos netshop før, og da var kundebehandlingen upåklagelig. Nå har den derimot gått rett i dass, og det skal mye til for at de ser meg som kunde igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 I tillegg så var varen du egentlig skulle ha billigere enn den du fikk... Og til alle dere som roper hurra for Netshop: Det var før det, har handlet hos netshop før, og da var kundebehandlingen upåklagelig. Nå har den derimot gått rett i dass, og det skal mye til for at de ser meg som kunde igjen. Hum ? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Utrolig at du roser en butikk for en jobb du rett og slett forventer av dem. Skulle tatt seg ut om alle la innlegg her for hver gang kassadama på rimi gjør jobben riktig. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er ganske sjeldent du møter en forhandler og går der i fra og føler deg godt behandlet. Det handler om å ansette de rette personene. En "riktig" person kan få kunden til å føle seg fornøyd uansett hvor ræva hele situasjonen egenltig er. Det er veldig mange kundebehandlere som ikke viser empati, forståelse og velvilje ovenfor kunden - men likevel gir ham det han har krav på. Du føler deg ikke fornøyd! Jeg var superfornøyd den første gangen jeg kjøpte fra netshop (to uker siden), jeg har fått varene jeg har bestillt over natten begge gangene. Supert av netshop! Det er bare synd at netshops behandling av angrerett og reklamasjon er blitt såpass dårlig. Jeg har store problemer med å få kontakt med netshop Oslo. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Forstår ikke helt hva NetShop har gjort her som har vært så bra. Det tok tre dager før du mottok varen. Dette er helt ordinært. Videre klarte de å sende deg et produkt du ikke hadde bestilt, og det du hadde bestilt måtte de ettersende. Slik jeg forstår det så satt du en periode uten det du hadde bestilt, og du fikk merarbeide med å kontakte dem og med å sende tilbake prosessoren. Hvordan dette er bra service overgår meg. Det er ikke dårlig service, men det er i alle fall ikke bra service. Det hadde vært bra service dersom du hadde fått et plaster på såret, men det kan jeg ikke se at du har fått. Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 For og si det slik da så er jeg fornøyd på den måten hvordan dem har løst dette, og jeg er ikke heelt ferdig med og handle det jeg skal ha så det kan tenkes at jeg forlanger litt Rabatter neste gang jeg skal ha noe. Å får jeg ikke det så handler jeg et annet sted. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du fått penger eller avslag for å si dette? Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du fått penger eller avslag for å si dette? Sitat: kan tenkes at jeg forlanger litt Rabatter neste gang jeg skal ha noe. Å får jeg ikke det så handler jeg et annet sted. Enklere enn det er det ikke. Og jeg kommer ikke til og gi meg på tørre møkka før jeg får rabatter heller. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det bør du i alle fall avtale nå med det samme, slik at det ikke går i glemmeboken. Ørjan... Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det bør du i alle fall avtale nå med det samme, slik at det ikke går i glemmeboken. Ørjan... Er vel ingen fare med det tror jeg, for jeg har den CPU´n her enda, blir returnert til dem med et følgebrev + en telefon fra meg når den sendes. hehe Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ikke verst. De rydder i egne feil. Wow. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hadde vært bedre om kommunikasjonen hadde gått på mail. Da kunne du ha fått dem til skriftlig bekrefte at du skal få litt avslag neste gang du bestiller noe. SHG tabbet seg ut en gang ovenfor meg, og da fikk jeg det skriftlig på mail at jeg skulle få litt rabatt på et senere kjøp. Ca. 4 måneder senere skulle jeg handle noe, og da var det bare til å svare på den mailen jeg hadde liggendes.. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg for min del er fornøyd. Bestilte harddisk, router og vista 64 bit (sistnevnte var noe dritt btw, jeg angrer) fra netshop før kl 15, de leverte ikke varene samme dag, men dagen etterpå. Som plaster på såret fikk jeg en skritt teller og to hval sjokolader :!: med et beklagelsesbrev i posten ett par dager etter at pakken ankom postkontoret. Netshop er bare søte når de gjør slikt :-) Endret 31. oktober 2007 av Pestilence Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kommer i alle tilfeller til og ringe og snakke med dem først og deretter så får jeg høre hva dem sier til meg om det. Han jeg har snakket med nå et par ganger virker veldig hyggelig hvertfall, og da skal jeg be om litt rabatter på det jeg skal ha, og vil gjerne ha det bekrefta fra dem. Mangler mye enda som jeg skal ha til ny maskin, så jeg skal nok få til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå