MrL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Dette kan kanskje høres litt rart ut, men PC-en min funker nå bare når den ligger. Når jeg slår den på i i stående tilstand, kommer jeg såvidt til velkomsskjermen før den slår seg av. Når jeg legger den ned derimot, funker den som bare det! Lurer på om det er noen ledninger eller dritt som er i veien eller no, men ser jo ingenting! Hvordan skal jeg løse dette? Endret 30. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 haha^^ prøvd å koble ut alle kabler inni der og sette dem på plass igjen? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dårlig kontakt på kjøleribben? dvs. når den står, så får du helt annen belastning, enn når den ligger. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Dårlig kontakt på kjøleribben? dvs. når den står, så får du helt annen belastning, enn når den ligger. Tusen Takk for den! Så lite som skulle til, den ene greia var løs på vifta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå