Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skal gA opp som privatist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du melder deg opp som privatist ved et lærested for det aktuelle faget. Skal du ta opp VGS-matte er det naturlig å gå til en videregående skole. Det koster mellom kr 300 og 400 mener jeg, og dem pleier å bli avholdt rundt jul og rundt sommer.

 

Du må melde deg opp som privatist ganske med en gang etter skolen starter, etter min erfaring. Jeg meldte meg opp som privatist i 2kj på min skole like etter jul, og hadde da eksamen påfølgende vår.

 

Om du spør en rådgiver kan han sikkert også gi deg noen gode svar. :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Fristen er 15. september for å gå opp til jul og 15. januar (?) for å gå opp til sommeren. Hvis det er første gangen du tar faget koster det 300,-, skal du ta det opp tror jeg det koster 600,-.

Du melder deg opp på Privatistweb.no.

 

Når jeg tok 2mx til jul hadde jeg eksamen 6. desember og når jeg tok 3mx til våren hadde jeg eksamen 21. mai.

Lenke til kommentar

Nei, jeg var inne å så på siden og Nordland fylkeskommune var ikke et av valgene på siden. Syntes at det er dårlig at vi ikke får vite noe. Det er mange som har meldt seg opp som privatist og ingen har fått noen beskjeder. Vi regner med at eksamene blir i slutten av måneden/begynnelsen av desember. Hvor lenge er det til du har eksamen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...