Gå til innhold

Noen som har sett disse spillene på tilbud?

darker

Anbefalte innlegg

Nettopp fått meg xbox 360, og er et par eldre spill til den jeg er keen på, men betaler ikke 600 for 1 år ++ gamle spill. Så, har noen sett noen av disse på tilbud i oslo området?

Fight Night round 3

Dead Rising

Crackdown

Saints Row

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å bruke prisoversikten til Gamer.no? Trykk på "Prisguide" på forsiden, så søker du opp spillene, og finner det beste tilbudet selv.

Nja, nå er det jo ofte litt forskjell på prisene til en nettbutikk og en fysisk butikk.

Tror kanskje det greieste er å stikke innom en spillbutikk som selger brukte spill, som f.eks. GAME eller EBGames. Vi har en GAME-butikk her i Bergen, og jeg ser ofte de overnevnte spillene til 2-300kr.

Lenke til kommentar

De tre nederste titlene på listen finnes som classics, noe som vel tilsvarer 300 kroner per spill i Norge. Her i NL koster saints row 20 euro og de tre andre ligger på 30 euro. Alle er classics, utenom Fight night 3 som jeg ikke har sett i butikk på evigheter. Det er et spill jeg også vil ha.

Lenke til kommentar
Hva med å bruke prisoversikten til Gamer.no? Trykk på "Prisguide" på forsiden, så søker du opp spillene, og finner det beste tilbudet selv.

ikke det jeg var ute etter. ute etter tilbud folk har snubla over i butikk eller på nett, disse ligger som regel ikke i prisguiden.

om noen har et av spillene brukt og vil selge så sifra da og

Endret av darker
Lenke til kommentar
Fight Night: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/85228...-3/Product.html

rett under 200kr slik kursen er i dag. Crackdown og Saints Row koster også det samme der.

Dead Rising får du for 15 pund.

hmm, dead rising var billig, men fight night blir etter dnbnor sin kalkis 204 kroner, og da bikker jeg den magiske grensa :(

edit: ser at toll.no har 11.050 som kurs, mens dnbnor har 11.351, så etter toll.no sine tall skal det bli under 200 :)

Endret av darker
Lenke til kommentar
Nettopp fått meg xbox 360, og er et par eldre spill til den jeg er keen på, men betaler ikke 600 for 1 år ++ gamle spill. Så, har noen sett noen av disse på tilbud i oslo området?

Fight Night round 3

Dead Rising

Crackdown

Saints Row

Jeg kjøpte fight night rundt 3 får noen uker siden får 230 eller no på cdon.

dead rising betalte jeg 300 på elkjøp

saints row betalte jeg 300 får eller noe på cdon.

har ikke crackdown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...