Bone Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heisann! Har en Sony KDL-40W2000, og nå har jeg akkurat fått tak i en HTPC.. Jeg kjører 1920 x 1080 i 50 Hz, men av og til kan det bli litt vanskelig å lese hva som står på skjermen, så jeg har sånn "quick-modus" for å skifte over til en annen oppløsning (1360 x 768). Problemet er at jeg ikke får valgt noe annet enn 30 Hz i denne oppløsningen.. så vidt jeg har funnet ut, så er det kun 1920x1080 som støtter Hz, i hvert fall i Catalyst -innstillingene. Jeg har et Radeon HD 2600 XT 256 MB -kort. Noen som vet om Sony -skjermen min takler andre Hz -innstillinger enn 30 Hz på andre oppløsninger en 1920x1080? Det ser ut som man kan bruke FORCE for å sette den modusen man vil, men det tør jeg ikke.. kan for lite som slikt.. Noen som kan svare? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet? Fant ikke noe i manualen! Eneste som sto var hva slags oppløsning og hva slags Hz den klarte via "PC -utgangen" (det vil vel si VGA, tror jeg..) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Er det et sted hvor jeg kan finne ut sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå