Sewero Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Tipper selv på ett av de slaviske språkene men hvilket? Finns det noe sted på nett hvor sangteksten ligger? Har googlet men ikke funnet noe konkrete treff. Edit; Er det lov å legge ut den sangen som vedlegg her? Fikk den på hjemmesiden til nightcore vis det har noe å si. Endret 30. oktober 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan du ikke bare sjekke hvilke nasjonalitet gruppa har da? Men for å være on-topic, høres den ut som russisk for meg, eller et som er rundt i området. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Gruppa er svensk... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Feeeeil! Her er hjemmesiden til gruppa, og du, min venn, skal bli veldig overrasket. Så, hvis du vil ha eksakt svar, bør du kanskje spørre selveste Nightcore? Endret 30. oktober 2007 av Myst Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Men hvilket språk er det på? Hvorfor er 70% av sangene dems svenske? Kvinnelige sangerinnen synger svensk og det språket den sangen jeg har lastet opp er. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 1) Vet ærlig talt ikke. Høres russisk ut. 2) Kanskje fordi de sangene de har brukt er fra svenske artister? 3) Denne setningen forstod jeg ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Bump Bumpiti bump bump. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det er ihvertfall Castle in the sky- Dj Satomi Bare på et annet språk. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det er ihvertfall Castle in the sky- Dj SatomiBare på et annet språk. Rettelse: Mente "Sound of my dreams" Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det er ihvertfall Castle in the sky- Dj SatomiBare på et annet språk. Rettelse: Mente "Sound of my dreams" Siden jeg allerede har skrevet masse så fortsetter jeg hehe... Språk er russisk ja Og Wriemia Agniej betyr "Tid for ild"/"Time for fire" Jenta synger om lysene i en nattklubb sammenlignet med ild Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Mulighet for å få hele sangteksten? Har ikke funnet den noe sted på nett. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Mulighet for å få hele sangteksten? Har ikke funnet den noe sted på nett. Finner bare teksten til den engelske versjonen er nok en fare for at hvis du skulle være så heldig å finne den russiske teksten til sangen på nettet, så står den mest sannsynlig med russiske bokstaver. Som for eksempel "Sangtekster"=лирично Fant feks denne siden på google: http://hulite.net/modules.php?name=News&am...e&sid=70787 Men det ble litt heavy for meg ettersom jeg ikke er russisk :!: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 K. Takk for svar, håper at noen kan finne det for meg Lenke til kommentar
IonDissonance Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Finner bare teksten til den engelske versjonen ermm.gif er nok en fare for at hvis du skulle være så heldig å finne den russiske teksten til sangen på nettet, så står den mest sannsynlig med russiske bokstaver. Som for eksempel "Sangtekster"=лирично hmm.gifFant feks denne siden på google: http://hulite.net/modules.php?name=News&am...e&sid=70787 Men det ble litt heavy for meg ettersom jeg ikke er russisk laugh.gif Hva er det? Det er ikke russisk, det er bulgarisk dikten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Det var en fin bump "IonDissonance". Hadde du gitt meg svaret på hvilket språk sangen er derimot hadde dette vært en meningsfull bump. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Tittel er ikke nevnt og lydfil er ikke vedlagt, så da blir det jo "litt" vanskelig å finne ut av det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 den var opplastet for ett par måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå