ci-triX Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Emne sier vel det meste. Jeg lurer på om man kan skrive noe og lagre det som .bat fil, også når kjører den så kommer registre opp Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du mener at du skriver kommandoer i notisblokk også lagrer du det som .bat og da kjører windows kommandoen? Funker ihvertfall her. Lenke til kommentar
ci-triX Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 det var det jeg tenkte på ja Lenke til kommentar
ci-triX Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Men kan du skrive hva jeg skal skrive i tekstdokumentet , er litt n00b når det gjeller dette her Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg bruker systemvariabelen %WINDIR% som er lik banen til Windows-mappa slik at .BAT-fila kan kjøres på Windows-installasjoner hvor Windows-mappa er noe annet enn C:\Windows\ Men du kan så klart også bruke C:\Windows\regedit.exe om du heller vil det. EXIT-kommandoen forteller CMD-vinduet å lukke seg automatisk etter det har startet regedit. @ECHO OFF %WINDIR%\REGEDIT.EXE EXIT Lenke til kommentar
ci-triX Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 takk takk, det var dette jeg så etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå