Gå til innhold

Kabinett- ett som skiller seg litt ut i design?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne meg ett midi-kabinett som ikke alle andre har... Vil ikke ha noe chieftec-etterligning.. Helst bør det være frontpanel, mest mulig skrueløst, "lydløst"..

Så gjennom forumet, og dette er jo litt kult da

http://www.netconnection.no/lucys/

Men ønsker ikke å se alle komponentene mine.... Kan gjerne være vindu da..

Grunnen at jeg poster dette er at jeg begynner å bli lei av å se alle chieftec etterligningene, og i tillegg ha det selv ville vært deprimerende.. :cry:

pris--->>> 1000-->>2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Fikk Suntek TH-655 (Vivid) i dag, synnsykt fett

Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvilket skjermkort bruker du i det kabinettet? Har sett litt på testen som Hardware.no har utført, og i denne så nevnes det problemer med den skrueløse montering av enkelte skjermkort.

Lydnivået generellt?

Takker på forhånd for litt mere informasjon. Lurer nemligen på å anskaffe meg et makan kabinett.

Lenke til kommentar
jeg personlig har sansen for dette:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201B

Det er et fett kabinett, har det selv. Men det er vel noen minus med det. Syntes kabinettet bråker litt, ristinger, dirrer kall det hva du vil. For å få det bort pleier jeg å slå på kabinettet.. Men jeg har klart å leve med det.

Lenke til kommentar
Fikk Suntek TH-655 (Vivid) i dag, synnsykt fett

Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvilket skjermkort bruker du i det kabinettet? Har sett litt på testen som Hardware.no har utført, og i denne så nevnes det problemer med den skrueløse montering av enkelte skjermkort.

Lydnivået generellt?

Takker på forhånd for litt mere informasjon. Lurer nemligen på å anskaffe meg et makan kabinett.

Har et MSI GeForce 4 Ti4200 grafikkkort, og har ikke problem med for høyt kort slik hardware beskrev det (og heller ikke på noen av de andre kortene)

Bråker litt, men ikke så mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...