Battone Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg prøver å finne meg ett midi-kabinett som ikke alle andre har... Vil ikke ha noe chieftec-etterligning.. Helst bør det være frontpanel, mest mulig skrueløst, "lydløst".. Så gjennom forumet, og dette er jo litt kult da http://www.netconnection.no/lucys/ Men ønsker ikke å se alle komponentene mine.... Kan gjerne være vindu da.. Grunnen at jeg poster dette er at jeg begynner å bli lei av å se alle chieftec etterligningene, og i tillegg ha det selv ville vært deprimerende.. pris--->>> 1000-->>2000 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva med å poste den linken igjen? Fører bare til netconnections forside Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Megateit site hos netconnection, men det er plexi casen til NC jeg henviste til... :-? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fikk Suntek TH-655 (Vivid) i dag, synnsykt fett Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 se på neonlight fra colorcase hos www.microplex.no. Billig og kult. Ellers ser nye Thermaltake Xaser III rimelig heftig ut med 7 medfølgende vifter. Den finner du hos www.netconnection.no Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du vil nok skille deg ut mest med et vanlig kjedelig grått kabinett, for det er det jo ingen som har lenger! (Ingen som jeg kjenner ihvertfall). :smile: Lenke til kommentar
nextri Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hva med ett av disse? Lava Black Beauty Har selv ett slikt gammelt kjedelig grått... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Lian Li er noe for deg!! www.microplex.no (eller trykk på lian li med rød skrift :wink: ) Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skyhawk sine er jo fine, i aluminium, så de er veldig lette. Pene å se til er de også.. Ellers er det jo bare Lian Li som gjelder Lenke til kommentar
jorank Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg personlig har sansen for dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201B Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ville gått for plexi casen til NC jeg. Den var genial Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 lepont er jo konge da.. litt dyrt er det men det er rett å slett konge.. 3 vinduer har det og.. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Fikk Suntek TH-655 (Vivid) i dag, synnsykt fett Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvilket skjermkort bruker du i det kabinettet? Har sett litt på testen som Hardware.no har utført, og i denne så nevnes det problemer med den skrueløse montering av enkelte skjermkort. Lydnivået generellt? Takker på forhånd for litt mere informasjon. Lurer nemligen på å anskaffe meg et makan kabinett. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Colorcase sine kabinett skiller seg jo ut. Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Microplex har et sinnsykt fett, Raidmax det lyseblå 895 Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg personlig har sansen for dette:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201B Det er et fett kabinett, har det selv. Men det er vel noen minus med det. Syntes kabinettet bråker litt, ristinger, dirrer kall det hva du vil. For å få det bort pleier jeg å slå på kabinettet.. Men jeg har klart å leve med det. Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 noen som har testet dette kabinettet aner ikke hvordan kvaliteten er, men da får du hvertfall noe som skiller seg litt ut.... (de har en med katt også, hvis du liker det bedre...) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fikk Suntek TH-655 (Vivid) i dag, synnsykt fett Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvilket skjermkort bruker du i det kabinettet? Har sett litt på testen som Hardware.no har utført, og i denne så nevnes det problemer med den skrueløse montering av enkelte skjermkort. Lydnivået generellt? Takker på forhånd for litt mere informasjon. Lurer nemligen på å anskaffe meg et makan kabinett. Har et MSI GeForce 4 Ti4200 grafikkkort, og har ikke problem med for høyt kort slik hardware beskrev det (og heller ikke på noen av de andre kortene) Bråker litt, men ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå