Martinabc Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heisann. Jeg har fått i oppgave å skrive et referat om Saga om Ormstunge, på Nynorsk noe jeg ikke behersker særlig bra. Så kan noen gi meg litt veiledning på hva som er feil i det jeg har skrevet. På Forhånd takk! Soga om Gunnlaug Ormstunge Sogaen finnar stad ved Island på 1200 talet. Sjølve sagaen startar med at den kommande faren Torstein har ein draum om to ørnar og ein kvit vakker svane. I kampen døyr begge ørnane og han tydar dette som at dei to ørnane er menn og den kvite svana er den kommande dåttra si. Han så tel kona si at vess ungen blivar eit pikebarn skal ungen settas ut i skauen. Noko seinare fødar kona Jofrid eit nydeleg pikebarn, Helga, men hun fylg ikkje det som Torstein seige og sendar istadan Helga tel ein slektning. Ikkje lenger enn seks år seinare får manen vite dette og tar ungen med seg heim. Hovudpersonen i sagaen er Gunnlaug, som er ein sterk gut med eit god gut. Han møtar Helga når han er femten år gammal, og blir straks forelska. Faren lovar Gunnlaug hennas dåtter vess han kjem heim før tre år har gådd. Gunnlaug reisar rundt og hjelp kongar og andre folk ved å kjempe får dei. Gunnlaug er ein god kjempar og får etterkvart innpass tel å dikta kved om dei. Men der møtar han Ravn, ein gammal venn av han sjølv og dei blir etterkvart bitre fiendar da dei ikkje blei einige om kvem som ska kvede føyrst. Dei skillas som bitre fiendar og når Gunnlaug endeleg ven heim tel Island møtar han Ravn som vil ha Helga som si kone. Dette føyre så tel at Gunnlaug og Ravn har holmgong mot kvarandre. Ravn blei såra og Gunnlaug som den gode mannen han er hentar vatn til Ravn så dei får ein rettferdig kamp. Men Ravn er slu og slår sverdet i hove på ham, men Gunnlaug klarar likevel å vinne, men han døyr seinare av skadane. Seinare døyr Helga også av Pest som kom tel Island. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå