Gå til innhold

beste bærbare PC til 10k nov07


Anbefalte innlegg

ok, jeg skal ha meg en ny bærbar siden min HP tok kvelden i går.

selv har jeg lyst på en HP, fordi jeg liker godt "pavillion designet" på dem, men vet ikke om jeg tør å kjøpe en HP siden, ja...men gamle sa takk for seg (den var ikke gammel heller, bare 1 år :thumbdown: )

men jeg ser etter en PC meg God prosessor, 2 gig ram, og et bra skjermkort.

det er en stor plus at den ser bra ut også, da det lenger ikke er 1993 vi lever i.

alt for 10k.

takk for hjelpen alle sammen som svarer.

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis den gamle maskinen din er bare ett år gammel, hvorfor benytter du deg ikke av 5 års reklamasjonsrett?

 

-Morgan-

ja du har rett der..men er så dårlig på sånt.. vet ikke forskjell på garanti, reklamasjon, forsikring...hvem jeg skal forholdemeg til, nestshop, eller HP som er leverandør, hva som forholder seg til hva.

men hva burde jeg gjøre da?

sende den til netshop, ringe HP (som koster 8kr per min) eller bare stikke innom en ekstern PC reperatør?

jeg vet bare ikke om jeg orker alt styret.

jeg ser for meg at jeg blir henvent hit og dit, og deretter må sende dataen min et sted. så venterjeg 2 uker og hører ingeting, når jeg først hører noe så får jeg høre at den er sendt videre, og må sikert vente noen uker der...ja også får jeg den kanskje igjenn om 1-2 mnd, og da funker den i 1 mnd til før feilen slår ut igjenn...

eks, jeg hadde en 20 tommers lcd en gang, sende den til elkjøp, fikk den igjenn etter 6 uker, og da var den ikke fiksa en gang :ermm: syns sånt er håpløst.

noen som har noe råd til meg?

Endret av janern21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...