drfredf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har en gammel exe-fil (et gammelt musikkprogram) fra noen år tilbake som jeg fikk tilsendt på epost i 20023, som jeg nå trenger å hente fram. Jeg har for ikke så lenge siden oppgradert til office XP. Jeg har tidligere kunnet hente fra exe-filen direkte fra mailen den ble sendt i. Når jeg nå prøver å gjøre det samme, sier outlook at den har fjernet vedlegget. Så vidt jeg kan se, fjerner outlook alle exe-filer som kommer som vedlegg automaitsk, og dette kan man ikke endre. Finnes det noen måte å hente ut denne mailen gjennom et annet program, fra pst-filen i outlook? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har opplevd at fjernede vedlegg "kommer på" vedlegg linjen når jeg videresender mailen. Prøv å trykke på videresend og se om den ligger på linjen da...event. videresend til deg selv. RandiA Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eventuelt kan du laste ned Outlook Attachment Options som gir deg anledning til selv å bestemme hvilke vedlegg du skal få tilgang til: http://www.slovaktech.com/attachmentoptions.htm Lenke til kommentar
drfredf Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar, Attachment Options fungerte aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå