maxM Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har satt opp en side hvor jeg delvis bruker tabeller. I den ene ruten har jeg brukt ifram funksjonen får å enklere kunne opdatere innholdet. Men når jeg har aktivert (eller hva du skal kalle det) ifram i den ene ruten i tabellen forsvinner ett flasjobject i en annen rute av tabellen. Derimot flashbanneret på toppen av sida skjer det ingenting med. Noen som har en ide om hva jeg gjør feil og en løsning på problemet mitt? kode for tabellvinduet <td width="480" height="372" align="left" valign="top"><iframe src="content.html" height="372" width="480" scrolling="no" frameborder="0"></td> I vedleggene ser du screenshot av hvordan det ser ut i Dreamweaver og i praksis i IE, flashvinduet til høyre er borte. Mvh meg Endret 31. oktober 2007 av maxM Lenke til kommentar
maxM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg dreit meg ut og glemte og skrive </iframe> til slutt,,, amatøren meg! slett gjerne tråden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg dreit meg ut og glemte og skrive </iframe> til slutt,,, amatøren meg!slett gjerne tråden Skriv [løst] bak tittelen på tråden. Så slipper folk å stikke innom, lese tråden, prøve å forstå problemet før de oppdager problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå