Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Er det bekreftet noe steds at PS3 skal få rumble kontroller i "pakken"? I så fall, når? Tenker da mest på USA, skal kjøpe 40GB-versjonen derfra når rumble er inkludert. Vet det har vært andre tråder om dette, men mange er gamle og eller uoppdaterte, jeg vil vite hva som er sagt nå nylig (hvis noe) Endret 31. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
kaare_willoch Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hvorfor ikke bare bestille ds3 fra japan? kommer ikke til US/EU for etter jul/mot vaaren. uansett litt tungvindt aa kjope hele consollen abroad naar kontrolleren er den eneste forskjellen, dont you think? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 eller bare kjøp ps3 fra japan! med ds3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 hvorfor ikke bare bestille ds3 fra japan? kommer ikke til US/EU for etter jul/mot vaaren. uansett litt tungvindt aa kjope hele consollen abroad naar kontrolleren er den eneste forskjellen, dont you think? Det er ikke bare pga. rumble. Også fordi den er mye billigere i USA. Men kan godt bestille fra Japan, hvis de har rumble i kontrollerne allerede. Men da trenger jeg en nettbutikk, som ikke er playasia. De sender ikke til Norge nemlig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) hm vel www.renchi.com selger både hvit og svart ps3 fra og med neste måned med rumble kontrollere=) og de koster rundt 2,2k(2200) kr?:S så må du vel betale 25% mva! Endret 30. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kommer ikke Rumble til EU snart? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 februar neste år, så nei! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 hm vel www.renchi.com selger både hvit og svart ps3 fra og med neste måned med rumble kontrollere=) og de koster rundt 2,2k(2200) kr?:S så må du vel betale 25% mva! Nice! Men er det ingen måte å slippe MVA på? At de skriver lavere verdi på pakken, eller sender det som gave eller noe sånt? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 du kan sende en mail til de å spørre , det er alt jeg vet.. men fant ut, prisen er 2080 for en 40 gigabyte med ds3.. og 25% av det er jo bare 500kr ca, da får du en herlig konsoll med blu ray dvd spiller til 2500=) not bad Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 du kan sende en mail til de å spørre , det er alt jeg vet.. men fant ut, prisen er 2080 for en 40 gigabyte med ds3.. og 25% av det er jo bare 500kr ca, da får du en herlig konsoll med blu ray dvd spiller til 2500=) not bad Nei det er ikke galt det. Men frakt kommer jo i tillegg da Ang. blu-ray filmer, filmene pleier vel å være sonefrie? Og tror dere det kommer til å fortsette sånn? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei det er ikke galt det. Men frakt kommer jo i tillegg da Ang. blu-ray filmer, filmene pleier vel å være sonefrie? Og tror dere det kommer til å fortsette sånn? Det er ikke en overflod av sonefrie BR-filmer der ute dessverre Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Nei det er ikke galt det. Men frakt kommer jo i tillegg da Ang. blu-ray filmer, filmene pleier vel å være sonefrie? Og tror dere det kommer til å fortsette sånn? Det er ikke en overflod av sonefrie BR-filmer der ute dessverre Ok.. Men har fått med meg at USA og Japan(asia?) har samme region.. Stemmer dette? Da driter jeg i om filmene er sonefri. Kommer sannsynligvis til å kjøpe blu-ray fra USA uansett. DVD har jeg andre spillere til. Går nok for kjøp hos renchi. Må bare vente til de får inn PS3'ene. Og bestemme meg for hvit eller sort konsoll Edit: Sjekka wikipedia og Japan blant annet har samme sone som USA. Flott Endret 30. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal kjøpe på Renchi, men frakten ble ganske heftig. Med MVA blir det omtrent like billig å kjøpe i Norge. Derfor vil jeg gjerne slippe mva:P Renchi kunne ikke klassifisere pakken som gave. Men jeg kune velge hviken verdi jeg ville sette på pakken. Ville dere risikert å satt 20 dollar? (Tollgrensen er vel 200 kr...?) Det er jo litt risky (forsvinner pakken får jeg bare 20 dollar igjen).. HVa synes dere? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Angående DVD: Japan følger den samme standarden som Europa, så en kan faktisk bruke en japansk PS3 til DVD playback av samlinga si Den hvite modellen frister virkelig, hadde foretrukket den overfor svart ja. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 vil si at du skal ta sjansen egentlig, livet handler om risk, men og om penger seff.. gå med feelinga:D Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Angående DVD: Japan følger den samme standarden som Europa, så en kan faktisk bruke en japansk PS3 til DVD playback av samlinga si Den hvite modellen frister virkelig, hadde foretrukket den overfor svart ja. Sier du det? Ante jeg ikke. Sier de skal prise den for 20 dollar jeg Så blir det litt ekstra spennende i hverdagen.. Når det står at volten er 110, kan jeg ikke bruke den her da? Hva trenger jeg i tillegg, eventuelt? Endret 31. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 tror du kan bruke en vanlig pc kabel i den da, i strømforsyninga, men visst ikke får du en sånn omformer på clas ohlson tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 PSU i PS3 er universal, så ein vanlig PC kabel fikser biffen. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) En annen ting som kan være ett problem med import av PS3-konsoll fra Japan, er at lydspor kan bli annerledes, dersom de lokaliserer for det. Vet at på R&C inneholder merkelig danse-tekno på Groovytronen, istedenfor disko slik vi får i USA og Europa. Etter det jeg hørte på siste Insomniac podcast, var dette noe som ikke går ann å slå på og av, selv om det går fint ann å skifte lydspor på snakkingen. Endret 1. november 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 En annen ting som kan være ett problem med import av PS3-konsoll fra Japan, er at lydspor kan bli annerledes, dersom de lokaliserer for det.Vet at på R&C inneholder merkelig danse-tekno på Groovytronen, istedenfor disko slik vi får i USA og Europa. Etter det jeg hørte på siste Insomniac podcast, var dette noe som ikke går ann å slå på og av, selv om det går fint ann å skifte lydspor på snakkingen. Okei..? Men det har vel noe med selve spillet å gjøre? Hvis spillet er amerikansk er vel ikke dette tilfellet..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå