Astralnoise Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tja. Enkel sak. Du fyller en bil full av bensintønner, og kjører i høy fart inn i en bergvegg. Da trengs du virkelig ikke å bli gravlagt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 God idè. Skal prøve det ut og se om det funker. Hvis det gjør, så har jeg planen klar! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tja. Enkel sak. Du fyller en bil full av bensintønner, og kjører i høy fart inn i en bergvegg. Da trengs du virkelig ikke å bli gravlagt. Med dagens bensinpriser er den løsningen til og med dyrere enn dagens løsning,, selv uten bil, så jeg vet ikke jeg. Og har er det snakk om både bensin og bil. Skal du betale kontant eller krite din egen død da...?..... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg håper jeg blir hauglagt når jeg dør. Må få bygd en mektig haug før jeg dør, og bli gravlagt dypt inni den, så vil menneskene se graven min i tusenvis av år. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg håper jeg blir hauglagt når jeg dør. Må få bygd en mektig haug før jeg dør, og bli gravlagt dypt inni den, så vil menneskene se graven min i tusenvis av år. ...helt til noen vil bygge vei tvers igjennom den. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hehe Kan bygge en enorm pyramide da, det har fungert før ihvertfall. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nesj, i det sosialdemokratiske norge er det ikke lov å ha ei rettelig fin gravstøtte en gang. Det skal ikke være forskjell på folk, selv etter døden! Faens jantelovstat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå