Joachim_F Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 The History Channel og Slitherine Strategies har kunngjort The History Channel: Great Battles of the Middle Ages. Les mer Lenke til kommentar
aperson1234 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hurra digger history channel! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja.. det gjorde jeg og, men den har plutselig forsvunnet til "fordel" for Cartoon Network. Lurer på om Canal Digital har funnet på å legge inn enda en barnekanal, det var surt i så fall! Uansett, håper spillet blir brukbart da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmmm, husker jeg hadde ett middelalder strategi spill på xbox, fungerte ganske bra. Og god musikk til slossingen, an bli spennende Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Ja.. det gjorde jeg og, men den har plutselig forsvunnet til "fordel" for Cartoon Network. Lurer på om Canal Digital har funnet på å legge inn enda en barnekanal, det var surt i så fall! Uansett, håper spillet blir brukbart da. Når skjedde dette? Har selv Canal Digital og ser ofte på History Channel. Mange interessante programmer. Lærerikt er det også. Håper ikke den er byttet ut med en barnetv-kanal. USJ! On-Topic: Lurer på hvordan de får til et godt kontrollsystem jeg. Hvis spillet ligner remotly på Total War-spillene er det jo et ganske "fast paced" spill, og isåfall blir det vel tungvindt å spille med gamepad? Endret 30. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
serf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm skeptisk når tv-kanaler skal lage spill. Har ikke prøvd forgjengeren da, kan jo hende det var bra. De har jo en stor konkurrent og det er jo total war serien som jo leverer det samme så og si! Lages av et engelsk selskap gjør det og, ikke umulig at de hyrer en haug med engelske historikere. Vil ikke være frankrike i dette spillet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Slitherine studioes skal gi ut spillet the lordz holder på å lage nå, det gleder jeg meg til. lurer på hvordan kontrollene blir på dette midelalderspillet, må vel nesten komme til wii da Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja.. det gjorde jeg og, men den har plutselig forsvunnet til "fordel" for Cartoon Network. Lurer på om Canal Digital har funnet på å legge inn enda en barnekanal, det var surt i så fall! Uansett, håper spillet blir brukbart da. Du har kabel tv antar jeg? Skaff deg dekoder! Den kanalen jeg ser mest på er History Channel. Koser meg skikkelig når de drar frem Rome:TW for å illustrere romerske slag o.l. Har tro på at dette spillet kan bli en sukses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg