lasse_hansen87 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hei sann, La nettopp inn vista på nytt, og norton 360 for første gang.. Men vista registrerer ikke at norton 360 har virusprog og brannmur, den oppdager ikke noe.. er dette normalt? eller hva bør jeg gjøre?? Står at ingen brannmur eller antivirus er inst. Endret 30. oktober 2007 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er det ingen som har vært borte i Norton 360 og vista?? La inn vista som normalt, så la jeg inn norton, oppgraderte både vista og norton.. Men norton 360 blir ikke registrer av vista, står bare at jeg ikke har noen antivirus eller brannmur installert... Noen som har opplevd det samme? Noen som vet hva jeg bør gjøre?? Norton 360 har jo brannmur og antivirus det... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det bruker å være normalt, da sikkerhetssenteret i Windows ikke oppdager alle sikkerhetsprogrammer, eller noen ganger bare ikke lister de opp pågrunn av en bug. Så lenge Norton 360 er oppe å går, så har du ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå