Solefald Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 hei. eg har såtte på gjerdet ei stund no og ventet på AMD sine nye prosessorer. eg har S939 x2 4200+ Gainward 7800GT 256mb 1gb Kingston ram i en Aopen XC cube (EZ 482) PC-en fungerer helt greit egentlig, men merker meir og meir at eg detter av i topp ytelsen. eg må bruke 1280x1024 oppløsninga. Begynner å renne i auga av mindre. heh. vel så til spørsmålet. kva bør eg vente på ? eg skal ha AMD platform. er strålande førnøgd med alle dei AMD pc'ane eg har hatt. og bruker ikkje intel for å ha en ekstra FPS her og der. er det vits å hoppe på AM2+, og kjøpe 512 eller 1gb versjonen av HD serien til AMD\ATI ? kan jo vente til DDR3 også kjem kanskje? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg tror det er skjermkortet ditt som trekker ned systemet ditt her. Selv har jeg en PC med en pentium 4 2.4 Ghz, den kjører blant annet F.E.A.R med rimelig god grafikk ganske så flytende. Hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på et 8800GT kort kanskje. Mvh Aleksander Endret 30. oktober 2007 av alex503 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå