Ferchie Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heisann! tenkte jeg skulle sjekke ut om det var mulig for en vanlig person å få tak i et slikt kamera, og hvor mye det eventuelt koster? Har prøvd google, men fikk ikke noe ordentlig svar der. Takk. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette kameraet vil sannsynligvis komme i salg i løpet av 2008: http://www.akam.no/nyhet/digitalkamera/cas...ull_guffe/42874 Lenke til kommentar
chma Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå er det snakk om VGA oppløsning....selv om det sikkert er morro det og. Ut over det finnes noen sony kameraer som klarer feks. 3sek før det må dumpes til tape, husker ikke antall bilder i sekundet. Men pr. idag begynner man på Panasonic HVX200 som klarer 50 bilder i sekundet i 720p, pris rundt 50 lapper. Og videre oppover så begynner man å nærme seg prisen på biler og hus for slikt utstyr. Det har alltid vært relativt dyrt og vil alltid være det. Litt avhengig av bruksområde er det riktignok mulig å leie slikt utstyr til feks. å feilsøke produksjons utstyr i industrien. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Casio'n klarer 60 bilder i sekundet i 6 megapiksler, eller 300 i VGA. Prisen vil nok bli rundt 3500,-. Lenke til kommentar
chma Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen kilde på den prisen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vanskelig å kreve mer for et 6 mp kamera, synes jeg. Virker som en logisk pris. Lenke til kommentar
chma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vanskelig å kreve mer for et 6 mp kamera, synes jeg. Virker som en logisk pris. Ett 6mp kamera som skyter høyere fps enn speilrefleks kamera til nesten 10 x prisen? Eller high speed video, dog vga? Menmen for alt jeg vet kan det jo hende det blir så billig... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sony HDR-HC7 har mulighet for å ta opp 100 bilder i sekundet (litt usikker, mer her under funksjoner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå