Pysj Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kent går nye musikalske veier uten å gi slipp på sitt melankolske særpreg. Les mer Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg overraskes stadig av at anmeldere drar fra V&A som et av Kents bedre album. Personlig heller jeg mer mot Du & Jag, Döden som Kents sterkeste, tett fulgt av Isola og Hagnesta Hill, mens V&A havner nederst på lista. Alt for "mainstream" sound og for stort fokus på radiovennelige singler for min del og de fleste låtene blir bare irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg overraskes stadig av at anmeldere drar fra V&A som et av Kents bedre album. Personlig heller jeg mer mot Du & Jag, Döden som Kents sterkeste, tett fulgt av Isola og Hagnesta Hill, mens V&A havner nederst på lista. Alt for "mainstream" sound og for stort fokus på radiovennelige singler for min del og de fleste låtene blir bare irriterende i lengden. Støttes. Utrolig mange - anmeldere eller ei - som ikke har fått de med seg før de virkelig slo igjennom i Norge med V&A. Hagnesta Hill og Isola ligger tre hakk over resten av Kent-albumene, mens resten holder ganske lik kvalitet, og har alle som en vært nedturer for mine ører når de har kommet. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 tillbaka till samtiden er et fint album å ha i hyllen! jeg vet ikke, jeg hadde nesten hatt lyst å e den få en 7'er istedet for en 6'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg