Aleksander- Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det nærmer seg øvelse her i militæret, og derfor lurte jeg på om det er noen som vet om en laptop kan ta skade av å bli koblet til et agregat. Spenningen kan til tider variere mellom 200 og 250 V. Noen som har brent seg på dette? Endret 30. oktober 2007 av alex503 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Laptopen klarer seg nok, men det kan hende strømforsyningen ryker pga overspenning. Om den opplever stor underspenning vil den vel kutte strømmen til laptopen. Korriger meg gjerne om jeg skulle ta feil på dette. Ser at powersupplyen til dell M65 takler 100-240 V, så her er vel ikke underspenning noe problem. 250 volt er jo bare 4.1 % over ratingen på 240 så det går vel sannsynligvis bra det også. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå er jeg heldig og har en ekstra adapter til laptopen min, så dersom den ryker så er ikke det et særlig stort tap. Var det adapteren du mente med strømforsyningen, eller selve strømforsyningen inni maskina? Tror dette skal gå ganske bra, skal passe på å ta ut strømkabelen når agregatet begynner å gå tom for fuel. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg mente adapteren, ja. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Da blir det en komfortabel øvelse for meg Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå